Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2016

I ponownie zakładki ...

Wzięło mnie na zakładki i tak powstały następne, ponieważ są na nie chętni:)



Ta poniżej jest wyszyta na kanwie 14, podwójną nitką muliny.


Pozostałe haftowałam jedną nitką muliny na kanwie 16 i to one bardziej mi się podobają.
Hafciki naklejone są na filc aby je usztywnić.

Jeszcze zdjęcia ptaszków, które na drzewie obok naszej działki pięknie pozowały nam do zdjęcia i pozwoliły się pooglądać:) Są to młode dzikie gołębie i nic a nic nas się nie bały:)



A na koniec poskarżę się:( 
Chciałam deszczu i było go niewiele. Nie chciałam burzy i była też niewielka ale .... 
Wczoraj w oddali grzmiało więc poszłam wyłączyć co możliwe. Wyłączyłam w jednym pokoju komputer z gniazdka i poszłam do drugiego aby wyłączyć z sieci drugi. Nie zdążyłam,bo w tym czasie coś pyknęło, poszła iskra i huknął jeden jedyny piorun w pobliżu. I .... spaliło nam komputer i ruter do internetu:( Trzy lata temu stało się tak samo i chyba te pioruny idą po linii telefonicznej, bo zawsze trafia na to samo miejsce:(

 Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam serdecznie:)


24 komentarze:

  1. W tamtym roku tez jeden piorun i rutery moich synów padły.
    Współczuję
    A zakładki są urocze więc nie ma się co dziwić ze sa chetni

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zakładki, aż chce się czytać!!! wcale się nie dziwię, że są chętni na nie!
    Ptasiorki rzeczywiście pozowały:) ja tez lubię podglądać i fotografować i ptaki i kwiaty...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki śliczne, zielona najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu jestem oczarowana i mile zaskoczona !! I jak tu nie zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko i życze dobrego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zakładki, nic dziwnego że są chętni:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zakładki :)
    Współczuje strat :( Jak pech to pech :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki piękne! Irenko, może miałabyś ochotę na wymiankę? Taka zakładka na coś ode mnie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak są chętni to z przyjemnością się je robi. Wyszły piękne. Widocznie dobrze ptaszkom w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki są przepiękne! Fajne masz do nich schematy - bardzo mi się podobają te wzorki :)
    A z burzą, niestety, nie ma żartów. Współczuję strat :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zakładki Irenko.Szkoda ,ze szkód Tobie burz wyrzadzila. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki są cudne!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zakładki! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zakładki; ta z niebieskimi kwiatuszkami podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zakładki.Przykra sprawa z tym komputerem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zakładki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się Irenko,że są chętni na Twoje wypracowane zakładki, są śliczne. Masz piorunowego pecha,nam raz telewizor w ten sposób się zepsuł. Najlepiej wyłączaj z gniazdek telewizor i komputer po każdym użyciu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności, śliczności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakładki, może masz ochotę na udział w moim salu zakładkowym?
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń