Obserwatorzy

środa, 12 kwietnia 2017

Bzy cd i poduszka

W ostatnim czasie skupiłam się na wyszywaniu bzów z gotowego zestawu. 
Nie jestem zachwycona tym zestawem ale więcej napiszę na ten temat po ukończeniu obrazu. 
Teraz kilka zdjęć z postępów. Aktualnie moja praca wygląda tak 
 Przed okreskowaniem kapelusza wyglądał hafcik tak
Dzbanki tylko krzyżykami
I po okreskowaniu
Zrobiłam także poduszkę czarno-białą do biblioteczki córki (będą jeszcze kolejne)


Zaraz po Świętach muszę zabrać się za obrazek komunijny dla mojego wnusia, bo komunia już w maju. Mały zażyczył sobie od dziadków obrazek i Biblię, więc trzeba spełnić prośbę dziecka:)

Życzę Wszystkim zaglądającym do mnie
 zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy.

Pozdrawiam serdecznie:) Irena.

24 komentarze:

  1. Irenko, haft śliczny i obrazek zapowiada się piękny.
    Dziękuję za pamięć i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolorystyczna wersja tej poduszki, bardzo elegancka. Co jest nie tak z tym haftem? Bzy mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możesz być nie zadowolona?????Obrazek będzie piękny!!!!Poduszki są cudowne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko dziękuje za cudny prezent i życzenia!!!!Ja Tobie i Twojej rodzince też przesyłam serdeczne życzenia!!!!
    Cudny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękny obraz! Poduszka świetna!
    Wnusio idzie już do Komunii? Jak ten czas leci;) Ciekawa jestem jaki wybrałaś obrazek.
    Radosnych Świąt Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hafcik a oprawiony w ramki będzie cudnie wyglądać.Radosnych i pogodnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna poducha, bardzo mi się podoba:-) Świetnie Ci idzie z tym obrazem:-)
    Zdrowych i spokojnych świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak pięknie wyhaftowałaś majowy motyw Irenko,że jak się na ten obrazek patrzy,to wydaje się,że słońce mocno świeci i czuje się intensywny zapach bzu. Radosnych i pogodnych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny haft powstaje. Piekne pastelowe kolorki.
    Haftowanie dla wnusia z pewnośćią będzie bardzo przyjemne. Miło, że dzieciak docenia babcine obrazy.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny hafcik i świetna podusia :)
    Radosnych i Pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Irenko
    Dziękuję za pamięć, piękne życzenia i śliczną karteczkę :))
    Tobie i całej Twojej rodzinie z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę dużo zdrowia, szczęścia i spokoju, oraz błogosławieństwa Zmartwychwstałego Pana

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko pięknie wyhaftowane bzy,są cudne i podusia urocza :)
    Życzę Spokojnych Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za życznia Irenko:) Pogodnych, spokojnych Swiąt!
    Zachwycający hafcik. Uwielbiam takie romantyczne klimaty i bzy:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft jest cudowny.Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Haftu ładnie przybywa :)
    WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny haft. Pierwszy raz spotkałam się z tym, że dziecko chce dostać na komunię Biblię. Ja od swoich rodziców dostałam Biblię dla dzieci na komunię. Teraz będę czytać ją swojemu dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny hafik... taki romantyczny

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam nie widzę żadnej wady w bzach:) córka będzie zachwycona poduchą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft z bzami, bardzo delikatniusi, a podusia urocza.

    OdpowiedzUsuń