Obserwatorzy

piątek, 18 sierpnia 2017

Haftowane bombki

Dzisiaj u nas strasznie gorąco, dlatego tak dla ochłody pokażę kolejne haftowane bombki.
Ponieważ na trwałe wypadłam z Sal-u "Bombkujemy przez cały rok" , więc tak sobie sama w swoim tempie bombkuję:) Ile bym tych bombek nie zrobiła to i tak będzie za mało:) - zostaną rozdzielone i będą zdobiły różne choinki:) 
Wyszywam na kanwie 14 (tylko jedna jest na 16 - ta na szarym tle), kolor kanwy - biały, czerwony i lekko marmurkowy zielony, mulina Anchor.

Wszystkie razem

Te, które były haftowane już w Sal-u

I te, które sama wybrałam

Zawieszki z tych hafcików będę robiła jak przybędą jeszcze kolejne wyszyte wzorki, tylko mam jeden problem. Widziałam gdzieś, lecz nie wiadomo mi gdzie, taki kursik jak zrobić takie zawieszki.
I tutaj prośba do Was - może wiecie, gdzie coś takiego można znaleźć? 
Jeśli tak to mogłybyście podzielić się ze mną linkiem?
********************************************************************************************************

I jeszcze jedno zdjęcie mojej wnusi a właściwie jej włosów. 
Po umyciu córka jej zaplotła sporo cienkich warkoczyków a po wyschnięciu rozplotła i wyszły takie karbowane:) Widać na tym zdjęciu jakie ma naturalne pasemka:)

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:)
Ślę pozdrowienia:) Irena.

15 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki. Będą piękne ozdoby choinkowe:)
    Cudowne włosy wnusi! Pozdrawiam serdecznie Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te Twoje bombki. I masz rację. Takich ozdóbek nigdy za wiele.
    Wnusia ma fantastyczne włosy. Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne bombeczki:-)
    Nie wiem czy oto Ci chodzi, ale kiedyś znalazłam taki tutorial: http://pinwheelponders.blogspot.com/2008/12/some-thoughts-on-circular-and-oval.html
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki, na bombki jak znalazł.
    Irenko ja mam coś takiego, może wykorzystasz: http://anowo.blogspot.com/2016/03/oprawa-haftu-na-okrago.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafciki, na choince będą wyglądały uroczo :) Jakie włosy.... cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki Ci wyszły imponujące!!!A Twoja wnusia ma przepiękne włosy!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haftki bardzo ładne
    włoski śliczne
    werka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka, aż zapachniało mi choinka i świętami :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczesne przygotowania do świąt mają tą zaletę,że człowiek nie zostawia na ostatnią chwilę tego na co potem zwykle brakuje mu czasu. Hafciki bardzo ładne.
    Włosy wnusi śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne hafty.Wnusia ma piekne włosy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś też miałam takie piękne długie włosy :) niech się nimi cieszy :) póki jest młoda :) Bombeczki są przepiękne :) jak znajdziesz kursik to poproszę :O)

    OdpowiedzUsuń