Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2018

Białe serwetki

Niedługo Wielkanoc więc pora na białe serwetki do koszyczków i nie tylko.
Ja mam już dostatek różnych serwetek a te będą prezentami i mam nadzieję, że obdarowani będą zadowoleni.
Mam zapas różnych kordonków (o czym już pisałam) i chcę je przynajmniej częściowo wykorzystać.
 Dzisiaj pokażę 4 ale będą jeszcze kolejne.
Te są zrobione z nici Cable 5, szydełkiem 1.25, wzory z internetu.
Wszystkie razem

I każda osobno
28 cm

38 cm

36 cm

28 cm
Pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. Pierwsza jest mega pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne a pierwsza jest wyjątkowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudne. Sama nie wiem, która naj:))) Każda niesamowita! Zazdroszczę kunsztu Irenko.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszyczkowe serwetki,a pierwsza najpiękniejsza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te serwetki Irenko. Obdarowani będą zachwyceni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze serwetki i mają bardzo ładne wzory :) Mnie też podoba się najbardziej pierwsza - elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać Irenko, że nie próżnujesz:) Wszystkie są piękne i wyjątkowe, ale pierwsza najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe! uwielbiam bielutkie szydełkowe serwetki

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenko, cudne serweteczki wydziergałaś!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wszystkie, ale druga naj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne są te serwetki!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serwetki, perfekcyjnie wykonane i idealnie okrągłe :) Ja tak ładnie nie umiem zblokować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne serwetki, do koszyczków w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie cudne . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serwetki, pierwsza i ostatnia najbardziej mi się podobają :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne serwetki. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są, wszystkie razem i każda z osobna, uwielbiam szydełkowe koronki chociaż sama raczej unikam dziergania z niteczek, chyba brak mi precyzji i cierpliwości:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne serwetki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna w jedną wszystkie bardzo ładne.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, u mnie ostatnio tez dużo serwetek ze względu na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie serwetki bardzo mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne serwetki! Wszystkie mi się podobają :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie boskie serwetki, co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny wysyp serwetek Irenko :)

    OdpowiedzUsuń