Obserwatorzy

wtorek, 17 kwietnia 2018

W bajkowej krainie

Witam pierwszy raz w kwietniu i serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i karteczki:)

Już po połowie miesiąca a ja dopiero pokazuję hafciki zrobione jeszcze w marcu na Sal W bajkowej krainie 
Tym razem postarałam się i zrobiłam 2 hafciki (i uszy i ogon) i nawet nie trzeba do nich dopasowywać bajek jak w poprzednim wydaniu:)

Uszy - Pluto

Ogon - Kubuś i Tygrysek

i bez kresek

*****************************************************************************

Jeszcze przeczytane - książka o życiu Vincenta Van Gogha, bardzo ciekawa lektura - polecam.


Pozdrawiam cieplutko:)

15 komentarzy:

  1. Hafciki cudowne... Pluta uwielbiam pomimo swojego wieku:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zauroczona hafcikami są cudowne . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bajkowe hafciki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafty , Pluto jest ekstra **

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko,przecudne są te bajkowe hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki cudne, zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ śliczne te bajkowe hafty, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne hafty, bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super hafciki, wielką sympatią darzę KubusiaPuchatka, to moja ulubiona bajka

    OdpowiedzUsuń