Obserwatorzy

czwartek, 10 stycznia 2019

Nowy haft na Nowy Rok

Miałam już nie pisać się na żadne Sal-e, ponieważ ostatnio nic mi nie wychodziło:(
Ale postanowiłam jednak spróbować swoich sił u Ani w zabawie Nowy haft na Nowy Rok.
 
Potrzebuję haftowany obraz na prezent i stwierdziłam, że w gromadzie będzie się lepiej haftowało:)
A i dodatkowa motywacja będzie:)
A oto mój zestaw

AKTUALIZACJA
Niestety ale z konieczności musiałam zmienić zestaw do haftu w tej zabawie.

Będę wyszywała piwonie firmy PAKO

  A zestaw wygląda tak

 
**********************************************************************************
Niestety ubiegły rok UFO-kowo mi nie wyszedł więc będę kontynuowała z Tereską zabawę 
 

Chciałabym skończyć obraz dla córki - teraz wygląda tak

A powinien wyglądać tak
       Mam cichutką nadzieję, że ten rok będzie lepszy i pozwoli mi chociaż trochę na wyszywanie:)

Bardzo dziękuję za życzenia, komentarze i odwiedziny:)
Pozdrawiam serdecznie:)

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe zamierzenia, trzymaj się ciepło i działaj z igłą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bedą jak je skończysz. Trzymam kciuki za ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia , wszystkiego dobrego na ten nowy rok życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę kibicowała:) Hafty zapowiadają się pięknie.
    Uściski Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, już wygląda bardzo fajnie. Czekam na efekt końcowy! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za realizację obu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft wybrałaś sobie do wyszycia. Lubię kwiaty i też podobne wybieram. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie i dołączenie do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że skusiłaś się na udział w zabawie :) Bardzo mocno trzymam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki! Obrazy na pewno będą piękne, ale czekam na ukończone prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Piękne hafty wybrałaś, więc tym bardziej trzymam kciuki, by nie było problemów z realizacją tych wyjątkowych projektów!

    OdpowiedzUsuń