Obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2020

Rękodzieło i przysłowia - luty

Witam serdecznie po raz pierwszy w lutym.
Już druga odsłona zabawy u Splocika - Rękodzieło i przysłowia.


Przysłowia lutowe
1. Radosne serce wypełnia braki życia.
2. Nie ma zimy bez śniegu, wiosny bez słońca i radości, której nie dzielisz.

Wybrałam pierwsze  i zrobiłam dwie serwetki pod filiżanki/kubki dla córki i zięcia z okazji walentynek:)



Od stycznia mam trudny i przykry okres ale postaram się jeszcze w lutym pojawić i opublikować posty aby nie wypaść z zabaw, do których zapisałam się. 
Pozdrawiam cieplutko.

13 komentarzy:

  1. Piękne, radosne podkładki. Te serwetki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podkładki!
    Mam nadzieję że ten trudny czas szybko się skończy i znowu będziesz cieszyć się robótkami i blogowaniem. Pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre przysłowia lutowe zacytowałaś. Nie znałam ich, a są bardzo trafne.Tobie życzę Irenko pokonania wszelkich trudności życiowych i radości, którą masz z kim dzielić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podkładki , wyjątkowy jest odcień tej czerwieni. Miłego weekendu 🙂 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podkładki.
    Irenko życzę szybkiego pokonania wszelkich przeciwności losu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne podkładeczki. Życzę szybkiego uporania się z problemami. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, doskonale Cię rozumiem, u mnie też trudny czas... Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne podkładki wykonałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Życzę szybkiego uporania się z problemami.
    Ślę dużo Ciepłego i Puchatego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze i dekoracyjne podkładki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne serwetki, te serduszka dodają mnóstwo uroku. Życzę wyprostowania wszystkich kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Irenko jest cudnie, świetne te serduszkowe podkładki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny walentynkowy upominek :-)
    Oby ten trudny czas jak najszybciej się skończył...

    OdpowiedzUsuń
  13. Te serduszkowe podkładki są super. Wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń