Obserwatorzy

czwartek, 16 lipca 2020

Po bardzo długiej przerwie ...

... witam serdecznie.

W czasie mojej nieobecności na blogu coś tam robiłam - a może i całkiem sporo - ale tylko szydełkiem. 
Dzisiaj pokażę część moich robótek.

Kolorowy dziecinny kocyk z resztek włóczek - wymiary 90x120 cm.



Dwie chusty dla małych dziewczynek wzorem "mech"  - też z pojedynczych motków.



Koszyk ze sznurka dla wnusi - denko i wierzch z motylkiem kupione gotowe.


I także dla wnusi taki nazwijmy to komplecik z 1 motka bambusowej włóczki.
Zrobiłam 6 serwetek - podkładek pod kubki, obrobiłam styropianowe jajko i powstała pisanka (układ kolorów tak wyszedł i nie był zamierzony) a z pozostałości jeszcze zakładka do książek.


 Jak już wspominałam od stycznia mam trudny i smutny czas i w dalszym ciągu życie dokłada mi kolejne przykrości i mocno wali po głowie:( 
Pomimo tego postaram się zmobilizować i pokazać dalsze moje robótki.
Pozdrawiam cieplutko:)

Ps. Zapomniałam wcześniej więc uzupełniam.
Zgłaszam moje prace do zabawy u Anki -  Resztki, ścinki i recykling.


 

13 komentarzy:

  1. Irenko fajnie że wróciłaś i nie odkładasz robòtek one zawsze pozwalają nieco odetchnąć i oderwać się od codziennych problemòw. Wszystko mi się bardzo podoba zwłaszcza chusty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Irenko, udane prace ! Do szydełka zawsze się wraca, do nas niekoniecznie. Wiele osób znalazło sobie inne fora internetowe. Tym bardziej się cieszę, że jesteś i mam nadzieję,że w dobrym zdrowiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc serdeczności! Trzymaj się! Kiedyś musi być w końcu lepiej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze iż można chwycić za szydełko i tworzyć dla bliskich! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko przepiękne prace wyszły, ten kocyk jest niesamowity. Kochana trzymaj się, tule mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Trzymaj się ,jutro będzie lepiej!! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że jesteś, cieszę się. udziergi są cudowne, kolorowe i wesołe, życzę Ci wszystkiego dobrego i oby się wszystko ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace i ile motków mniej w szafie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace a szczególnie kocyk mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prace, kocyk świetny. Serdeczności i trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze poukładało :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo się u Ciebie działo. Moje serce skradło pudełko ze sznurka, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace! Trzymaj się! Serdecznie pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń