Obserwatorzy

sobota, 20 marca 2021

Kolorowo i ... biało

Aby wykorzystać resztki  kolorowych kordonków zrobiłam trochę zawieszek - jajeczek.

Wszystkie razem

a tutaj ananaskowe - wszystkie kolorki po jednym

mniejsze ananaskowe z koronką brugijską

i takie inne

****************************************************************************************
W ubiegłym roku porobiłam trochę zakładek do książek aby jakoś zagospodarować chociaż część resztek kolorowych kordonków.
 

***************************************************************************************
 
I jeszcze chciałam pokazać jaka u nas piękna zima tej astronomicznej wiosny:)
 
A zaczęło się wczoraj wieczorem i było tak


Dzisiaj piękna słoneczna pogoda i takie widoki - zdjęcia robione z domu z różnych stron.











Życzę zdrówka i serdecznie pozdrawiam:)


19 komentarzy:

  1. Śliczne zawieszki i zakładki, takie kolorowe!
    Rzeczywiście śniegu tyle napadało, że można zwątpić- czy na pewno idzie ku wiośnie. Ale zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajka i super zakładki!
    Też byłam w lekkim szoku gdy dziś rano wstałam :-) Zima nie odpuszcza :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne jajeczka, te z kwiatkiem nr 1, toś się naprodukowała. Tego śniegu to sporo napadało, co jak co ale bajecznie to wygląda mimo że go już nie chcecie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie zimę masz cudna tej wiosny. A resztek kordonków to ja mam całe pudło i zero pomysłu na nie. Twoje jajeczka na płasko mnie urzekły, świetne są . Wzorek ananasa bardzo lubię, kto wie może i ja sie skuszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle nasypało 🙂 A kolekcja jajek imponująca 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponującą kolekcję jajek wyprodukowałaś Irenko :)
    Piękną masz zimę tej wiosny, u nas też troszkę w nocy napadało.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wyjęłam swoje zawieszki jajeczkowe, zaglądam do Ciebie i widzę... jajeczka! :)) Jednak ilością pobiłaś mnie na głowę ;)) Zainspirowałaś mnie szydelkowymi zakładkami, to świetny pomysł!
    U mnie też zima :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, śnieg wiosny nie pokona, lada dzień wybuchnie zieleń. W Twoich robótkach już jest kolorowo i wiosennie. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, zima potrafi zaskoczyć. :)))
    Widzę, że manufakturkę uruchomiłaś i powstało mnóstwo śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ wspaniała kolekcja a widać że zima nie powiedziała ostatniego słowa, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech sobie, aż do wyczerpania zapasów magazynowych. Jajeczka i zakładki zrobiłaś takie kolorowe, że aż ciepło się robi na sercu. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dzisiaj deszczowy poranek, później trochę słoneczka. Fajny sposób na wykorzystanie resztek, a tych zawsze sporo się znajdzie.
    Pozdrawiam Irenko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorowe zawieszki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie pokolorowałaś tymi jajeczkami te ponure "wiosenne" dni .Ja zapasy kordonków postanowiłam wykorzystać do haftu .

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wykorzystane kordonki. Zakładki zawsze się przydadzą.Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i kolorowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zawieszki rozweselą każde wnętrze. Bardzo podobają mi się też zakładki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zima fajna ale czas by odeszła sobie. Bardzo ładne te zawieszki i takie kolorowe - aż weselej się robi.

    OdpowiedzUsuń