Obserwatorzy

piątek, 21 maja 2021

Serweta i przeczytane

  Kolejna serweta o średnicy 75 cm - nici Maxi Pyramid nr 300, szydełko Tulip 1,5.



 A tak sobie schła na słoneczku - oj, było trochę upinania igłami:)

 ***********************************************************************************

W tym tygodniu sporo czasu szydełkowałam kocyk i już mam połowę - teraz z górki:)

*************************************************************************************

I kolejne pozycje, które przeczytałam w tym roku w wyzwaniu czytelniczym u Ani.





Udanego weekendu:) Pozdrawiam serdecznie:)

15 komentarzy:

  1. Serwetka jest śliczna a kocyk fantastyczny.O czytaniu nie wspomnę bo u mnie zero.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta i jak duża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, precyzyjnie zrobiona serweta. W każdy pikotek szpilka- znam ten ból blokowania. Kocyk też bedzie wspaniały, jak go dokończysz. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serweta śliczności. :)
    Książki zapisuję w pamięci, ale u mnie jak zwykle czytanie/słuchanie bez zabawy, tego co dostępne w audiobookach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trochę Ci zazdroszczę, że umiesz się skupić na jednej pracy. Ja to skacze jak z kwiatka na kwiatek :-). Serwetka świetna a i kocyk zapowiada się super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca serweta,taką dużą to chyba robiłabym rok albo dłużej .Podoba mi się tan kocyk !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór serwetki. Przy tym rozmiarze jest trochę roboty przy blokowaniu. Kocyk się dzierga i już jest śliczny. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serweta! Bardzo mi się podoba :) Kocyka sporo przybyło.
    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  9. Serweta jest fantastyczna, spory rozmiar, widać, że wkładasz w swoje prace dużo serca :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta i kocyk po prostu obłędne, wspaniałe prace, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna serweta! Zawsze jestem pełna podziwu dla Twoich udziergów jak i tempa pracy w jakich te cuda powstają. Piękny będzie Twój kocyk, u mnie bardzo malutko przybyło. Zachwycam się i ślę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serweta, przypomniała mi jak dawno nie miałam już w rękach tak cieniutkiego szydełka. Kocyk też wygląda obiecująco. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. I mnie podoba się ta serweta. Choć umiem robić na szydełku to mam trudności z czytaniem schematów i jestem trochę mało cierpliwa. Chyba bym takiej nie zrobiła. Książki ciekawe, nie znam ich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Łap!Piękna serwetka:)Lubie takie wyraziste wzory.

    OdpowiedzUsuń
  15. É uma linda toalha, precisa ter habilidade e paciência para tecer, é o resultado vale a pena. 😘

    OdpowiedzUsuń