Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Kolorowe drobiazgi

Witam cieplutko moje nowe Obserwatorki:)

Ostatnio dalej nie mogę oderwać się od szydełka, wyciągam z zakamarków jakieś nitkowe zapasy i dziergam sobie.Powstało więc kilka kolorowych drobiazgów. Mam fazę na podkładki - serweteczki.

 Te dla wnusia z grubej bawełny

Różowe z sonaty dla wnusi

Danusia na swoim blogu zamieściła zrobioną serwetkę tulipanową i schemat do niej, podobała mi się, skorzystałam ze wzoru i ja zrobiłam - nici kordonek Ariadny 76 tex x 2

Środek tej serwetki  (po lekkiej zmianie) wykorzystałam na podkładki i ... nawet podobają mi się :)

Kolejne koszulki na jajka - nr 4

i nr 5

A teraz o hafcie. Jakieś 4 czy 5 lat temu zaczęłam wyszywać "Ostatnią wieczerzę" - kanwa rustical, nici ciemny brąz Ariadny a wzór pochodzi z Kramu z robótkami nr 3/2006. Nie zdążyłam, odłożyłam i teraz sobie o tym obrazie przypomniałam. Znowu zapewne nie zdążę przed Świętami ale może chociaż trochę podgonię do przodu.

Śniegu mamy wszędzie dostatek ale ja pokażę jaką figurę wyrzeźbił na gałązce bzu mróz i spadające z dachu krople. Tak wyglądała wczoraj a dzisiaj już nie ma po niej śladu.

Dziękuję za wizyty u mnie, przemiłe komentarze pozostawione pod poprzednim postem i pozdrawiam serdecznie:)


29 komentarzy:

  1. Bardzo piękna serwetka w tulipany a podkładki bardzo eleganckie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace bardzo piękne! Uwielbiam podziwiać szydełkowe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Irenko, przede wszystkim serwetki, podkładki - wszystko przecudne.
    Obraz znam - naprawdę będzie dzieło sztuki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie czekamy na tulipany w ogródkach, a Ty już je masz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko... oczka mi zagrały radośnie... powaga !
    wiesz... przyznam Ci się szczerze, że ... jestem leń do jajkowych koszulek... zawsze to co trudne dla mnie Aneczka/nawanna mi dłubała... hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, wszystkie prezentują się cudownie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wiosennie, kolorowo i ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Te żółte podkładeczki pachną wiosną:)
    Przed obrazem chylę czoło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałaś po dzierganiu, że hej, śliczności wyszły pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne wszystkie prace, podkładki,koszulki i serwetka z tulipanem urocza. Też mam na nią ochotę, mam nawet schemacik ale czeka aż najdzie mnie tulipanowa wena :)Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka tulipanowa - śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności :-)
    Wszystko, co pokazałaś, bardzo mi się podoba :-) Bardzo zaintrygowałaś haftem... cudny :-) Już się nie mogę doczekać, jak go skończysz i pokażesz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace! Serwetka z tulipanami też mnie kusi.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Красивые салфетки и одежда для яиц. С уважением.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są piękne. Podziwiam za pracowitość:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No aż słów brak, przepiękne te podkładeczki a serwetka w tulipany ....boska!!!!! Może się skuszę też na taką serweteczkę???Do wielkanocnego koszyczka byłaby jak znalazł:)Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się napatrzeć na żółte serweteczki! Są takie wiosenne, a wiosny mi bardzo brakuje :)


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności wszystko ,a najbardziej podoba mi się ta serwetka w tulipany taka wiosenno - wielkanocna.Do koszyczka w sam raz.Chyba się za nią zabiorę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj!Dziękuję,że zajrzałaś do mnie!Widzę,że tworzysz piękne rzeczy! Będę do Ciebie zaglądać. Serweteczki cudnie wykonane i podziwiam za wielkie wyzwanie jakim jest "Ostatnia wieczerza".Też miałam ochotę(swego czasu)na jej wyszycie, ale cóż, skończyło się na chęciach...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za wizytę na mym blogu. Piękne cudeńka robisz na szydełku. Bardzo mi się podoba duża serweta na okrągły stół.
    Z przyjemnością zostaje Twoją obserwatorką i zapraszam ponownie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrazek będzie cudny - serweteczki super lubię kolorowe :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne serwetki, zazdroszczę talentu do szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, kolorowe podkładki, a obraz będzie piękny, już to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale kolorowo! Śliczne te podkładki, koszulki na jajka i serwetka tulipanowa :) Haft zapowiada się bardzo ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Podkładki piękne,a obraz wprost słów mi brakuje.Strasznie zazdroszczę Ci takiego talentu.Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te kolorowe serweteczki . Jako podkładki są idealne :)

    OdpowiedzUsuń