Obserwatorzy

środa, 2 listopada 2016

Kolorowe dzwoneczki i gwiazdki

Były białe, są zapowiadane już wcześniej kolorowe:)
Na początku roku miałam zrobić Weronice niebieskie i czerwone dzwoneczki. Ale 13-go stycznia po niekontrolowanym poślizgu pokiereszowałam sobie solidnie rękę i bark. Do tej pory nie jest dobrze - gorzej czy lepiej kości pozrastały się ale mięśnie i ścięgna jeszcze nie doszły do normy i mam świadomość, że nie będzie jak było wcześniej:( Ruchomość ręki jest dosyć dobra ale te bóle .... czasami bolą mnie mięśnie i ścięgna od ucha aż po końce palców:( 

Oczywiście robiąc kolorowe ozdoby musiałam zrobić także po kilka moim wnuczętom, bo .... "takich nie mamy":)

Wszystkie dzwoneczki razem

Wszystkie gwiazdki razem

Same czerwone

Same niebieskie

*************************************************************************************************

I jeszcze dla rozweselenia tej ponurej pogody wspomnienie ogrodowej, kolorowej jesieni:)


Pozdrawiam cieplutko:)

37 komentarzy:

  1. ...a ja miałam właśnie pisać, że kolejne cudeńka pokazujesz,ale mnie ubiegłaś zanim zrobiłam wpis na Facebooku :)) Cudne wzorki i kolory wybrałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super dzwoneczki!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne gwiazdki i dzwoneczki zrobiłaś Irenko, doskonałe! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne komplety:) Ten żółty kwiat jest ładny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze. Bardzo podobne białe mam już z zeszłego roku, czas na inne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne przygotowania do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale extra :-) ozdoby choinkowe robione na szydelku poprostu przepiekne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te gwiazdeczki i dzwoneczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kompleciki :)
    Takich kolorowych to ja jeszcze nie robiłam , a jak widać powyżej maja swój urok :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kompleciki, chociaż osobiście jestem fanką białych śnieżynek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ozdoby na choinkę! Podziwiam je nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. P R Z E P I Ę K N E !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczę dekoracje świąteczne. Bardzo fajne bożonarodzeniowe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wszystkie - i te czerwone, i granatowe.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoje poświęcenie Irenko, tyle ślicznych ozdób zrobiłaś, chociaż ciągle cierpisz z powodu ręki. Ja bark półtora roku rehabilitowałam, to musi potrwać, ale będzie dobrze, zobaczysz, pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ozdoby! Z resztą jak wszystko co robisz. A co do ręki, to współczuje, bo ostatnio też miałam przykrości z lewą ręką. Nie forsuj jej zbyt mocno, ale to pewnie już wiesz i niepotrzebne Ci takie rady. Ściskam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie się prezentują w tych kolorkach!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ozdoby :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności potworzyłaś! podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ozdoby :) Życzę jak największych możliwości fizycznych...

    OdpowiedzUsuń
  21. Irenko, śliczne kompleciki.
    Zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne :) każdy kolorek do choinki pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Moc pěkné vánoční ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne kolorowe ozdoby.Zdrówka życzę. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. No podziwiam, bo ja z szydełka to ino dostatecznie ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. U Ciebie ozdoby w ilościach hurtowych powstają :)) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne i dzwoneczki i gwiazdki i jaka ilość. Zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://kaludiamojapieknadziewczyna1234.blogspot.com/ chej saraz przedżytam twuj post a ty morzesz zobaczyc muj nowy blog!!!!!!!!!! CHEJ! POZDARAWIAM!!!!!!!!!! FIFI!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe ozdoby! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I te kuszą i te nęcą - superowe oba kolorki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio tez szydełkuję choinkowe ozdóbki, ale u nie wszystko w bieli! Twoje kolorki wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się gwiazdki, ale na mojej choince wyglądałyby najlepiej białe :)

    OdpowiedzUsuń