Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2016

Choinka 2016 - 10

Kolejne zawieszki w ramach zabawy u Kasi Choinka 2016, tym razem w kształcie serduszek. 
Wzorki z Kramu z robótkami 4/2013 dodatek specjalny, kanwa plastikowa, nici Anchor i DMC.
Oczywiście musiałam wyszyć dwie, bo mam dwoje wnucząt:) Następne już wybrane czekają na swoją kolej:)
Jeszcze trzeba wyciąć dziurki na sznureczek ale nie mam teraz odpowiedniego sprzętu czyli nożyka.


A tak wyglądały hafciki przed kreskami


Dziękuję za wizyty na moim blogu i komentarze:)
Pozdrawiam cieplutko:)

17 komentarzy:

  1. śliczne. Też kiedyś takie poczyniłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, zwłaszcza ten pies przebrany za renifera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne . Podobają mi się , że mają kształt serduszek. Pozdrawiam ciepło Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serduszka, w sam raz na choinkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutkie... najgorzej mi idzie wycinanie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zawieszki cudnie stworzone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zawieszki na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń