Obserwatorzy

sobota, 25 marca 2017

Bukiet Lanarte

W ramach zabawy u Tereski "Wyszywamy zaległości" skończyłam wcześniej niż myślałam pierwszego UFO-ka. Było jak w tym wpisie klik  a jest już gotowy:)
Haftowałam z gotowego zestawu Lanarte - bawełna z podmalowanym tłem, 43 kolory.
 Obraz oprawiony jest w ramkę 40x50 cm.
Fotografa to ze mnie już nie będzie:( ale coś tam widać na zdjęciach



Obraz ten przeznaczony jest na prezent ale jeszcze trochę powisi u mnie abym się nim nacieszyła, bo - powiem nieskromnie - bardzo jestem z niego zadowolona:)
Potrzebuję jeszcze jeden obraz podobnej wielkości także na prezent.
Mam już 2 gotowe zestawy podobne rozmiarem..
Pierwszy
Drugi

Po namyśle zabrałam się za pierwszy i oto jego początki

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)
Pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. Piękny , piękny obraz ! Ktoś się bardzo ucieszy , kiedy nim zostanie obdarowany :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz. Radość z ukończenia pewnie ogromna:-)
    Gratuluję samozaparcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten obraz. Bardzo mi się podoba. Jakiś czas temu koleżanka wyhaftowała mi sowę i od tej pory zachwyciłam się tymi pracami. Sama nie potrafię jeszcze haftować ale jak znajdę wenę to spróbuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też powtórzę - piękny!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i pracochłonny :)serdecznie Cię pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrom pracy!
    Ale efekt niesamowity :)
    Pozdrawiam Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowwww!!!Lanarte jest P R Z E P I Ę K N Y !!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obraz, ten drugi, który zaczęłaś też jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny obraz, jestem zachwycony i chylę czoła! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie będę oryginalna i też napiosze prawdę :):):) podoba mi sie bardzo.
    dość pracowitu, dużo rozstrzelonych xxxx ale efekt cudny. Ciesz oczy póki możesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne będą oba:) Też mi się marzy taki bukiet ale muszę skończyć moje koty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny.Miłej i słonecznej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny bukiet kwiatów...podziwiam Irenko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny! Wart włożonego wysiłku! Jako prezent - rewelacja(sama mogłabym taki dostać) Ten z bzami, który zaczęłaś też prześliczny! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały obraz! Robi wrażenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny ten obraz z różami:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny obraz, aż oczu nie można oderwać. Drugi obraz też będzie przepiękny:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny ten obrazek!!! nie mniej piękne będą pokazane przez Ciebie kolejne propozycje! pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skończony obraz jest dziełem sztuki Irenko. Osoba,którą nim obdarujesz musi Ci być bardzo bliska. dwa następnie motywy mają podobny styl,więc pewnie też będą piękne,ale ten pierwszy po prostu wymiata.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny !! Nie dziwię się , że chcesz nacieszyć oczy przed oddaniem. Nowe będą również rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity - pełen podziw ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Obraz na prezent jest fantastyczny, a widząc Twój talent te dwa kolejne wyjdą przepięknie. Czekam więc z utęsknieniem na pełną prezentację. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dzieło :-) Oglądam z podziwem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. obraz jest obłędnie piękny, powodzenia w kolejnych. Cudownie byłoby mieć na ścianie takie zestaw, ja bym nie sprezentowała takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny ten bukiet z różami:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, wyszło fenomenalnie! Wcale się nie dziwię, że się jeszcze chcesz nim nacieszyć, z miłą chęcią chciałabym być na miejscu obdarowanej :). Jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń