Obserwatorzy

wtorek, 10 października 2017

Słoik pierwszy

Tak między grzybami a .... grzybami wyszyłam pierwszy słoik z Sal-u  - banerek na pasku bocznym.
Jak wszystkie wzory firmy Dimensions haftowało się przyjemnie, ponieważ są bardzo dobrze rozrysowane. Zrezygnowałam z napisu i słoiczek prezentuje się tak


A tutaj przed okreskowaniem


Mam nadzieję, że drugi hafcik z tej serii pójdzie mi sprawniej, bo ...... skończyły się grzyby:)

***********************************************************************************************************
 Ponieważ za oknem szaro, buro i ponuro to tak dla rozweselenia pokażę wspomnienie lata czyli kilka zdjęć moich liliowców. O wszystkich pisałam tutaj






Dziękuję, że jesteście i zaglądacie jeszcze do mnie:)
Pozdrawiam cieplutko:)

20 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty, dobrze że są zdjęcia i nawet zimą ucieszą oko. Śliczny haft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoik haftowany jest cudny.Twoje prześliczne liliowce poprawiły mi humor bo za oknem szaro buro i pada,pada...Pozdrawiam serdecznie i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Irenko, zdjęcia kwiatów trochę rozświetliły ten ponury ranek. Hafcik uroczy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny słoiczek, a kwiatki przepiękne. Fajnie tak sobie przypomnieć te cieplejsze dni:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny słoiczek. Mój też jest bez napisów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyszedł Ci ten słoiczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny słoiczek - mój też bez napisów.
    A zdjęcia kwiatów piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. słoiczek bardzo, ale to bardzo ładny! tej szarej i słotnej jesieni piękne barwy kwiatow szczególnie zwracają swoją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenko, słoik jest fantastyczny :)
    W ogóle, cała ta seria bardzo mi się podoba, ale nie mogę nigdzie znaleźć do tego schematów :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny jest ten słoiczek:)Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft wygląda cudnie, a te liliowce przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny słoiczek. Miłe wspomnienie lata . Liliowce miałaś cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały, zimowy słoiczek... uwielbiam zimowe krzyżyczki
    liliowce cudne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoiczek cudny jak i kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik uroczy. Kwiaty zjawiskowe, lubię takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny słoik, zresztą świąteczne motywy są zawsze urocze :)

    OdpowiedzUsuń