Obserwatorzy

piątek, 26 stycznia 2018

Komplet zimowy

Czapka i szalik  akurat na czasie - grube i ciepłe.
Zdjęcia robione na dworze - widać wzór ale kolor nie ten.

Robione w domu z lampą - widać kolor ale dla odmiany nie widać wzoru
 
Czapka ze ściągaczem 1x1 oczkami przekręconymi, a dalej warkocze. Szalik czy jak kto zwie komin robiony dookoła ściągaczem 1x1 oczkami przekręconymi.
A to zdjęcie oddaje kolor włóczki z której robiłam - czarny z kolorowymi kropkami:)
 
****************************************************************************************************
I jeszcze chcę pokazać hafcik wykonany pod koniec ubiegłego roku. 
Oczarowała mnie ta nóżka z kwiatuszkiem więc wyszyłam metryczkę dla Kacperka, który już niedługo kończy roczek:)
Obrazek oprawiony w tymczasową rameczkę nie ze szkłem a plastikiem, dlatego  jakość zdjęcia kiepska a gdzieś zapodziały się zdjęcia z hafciku w trakcie:(

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego weekendu:)

21 komentarzy:

  1. Komplecik jak najbardziej na czasie... może zima w końcu zawita:) A metryczka - cudo!
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik wygląda na cieplutki, a stópka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik! Wyobrażam sobie kolorki, bo kiedyś miałam tę włóczkę. Hafcik mnie rozczulił. Ta malutka nóżka jest słodziachna.
    Pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek
    Fajny ten komplet

    OdpowiedzUsuń
  5. Włóczka bardzo mi się podoba, lubię takie nakrapianki, fajnie rozjaśniają czerń. Lubię nosić czapki i lubię warkoczowe sploty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet - pierwsza klasa.Wygląda na ciepły,ma fajny wzór i te kolorowe nitki bardzo go zdobią. Metryczka urocza.Pozdrawiam Cię Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet i wygląda na ciepły - tylko gdzie ta zima?
    Metryczka bardzo mi się podoba, z pewnością będzie wspaniałą pamiątką.
    Serdecznie gratuluję wygranej u Swetłany za czajniczki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet faktycznie na czasie bo sezon grypowy w pełni:) Haft prześliczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny komplecik. I obrazek też!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten komplet! Ostatnio przekonałam się właśnie do takich czapek i kominów, bo zrobiła mi je mama :)Fajnie się to nosi i naprawdę jest zdecydowanie cieplej, niż tylko w kapturze na głowie ;)
    Hafcik piękny, delikatny, cudowny dla maluszka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplet, a metryczka mnie oczarowała! Cudna i delikatna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super komplecik, fajna włóczka. Uroczy hafcik, świetny motyw. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplety na zimę idealny, ciekaw kolor włóczki a hafcik faktycznie urzekający pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet przyda się na nadchodzące chłody, a metryczka bardzo ładna, taka subtelna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten wzór na metryczkę takiego jeszcze nie spotkałam :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno mnie tu nie było a tu tyle pięknych prac. Bardzo ładny komplecik, metryczka jak wszystkie Twoje śliczna. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie "siemieniate" włóczki i wszelkie z nich robótki! obrazeczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny komplecik Irenko - a hafcik przeuroczy :) niestety nie wszystkie nitki lubią się fotografować ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Metryczka jest boska, wcale się nie dziwię, że Ci się spodobała. A w czapce i kominie podoba mi się wszystko, taka w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń