Obserwatorzy

poniedziałek, 15 stycznia 2018

Po przerwie

Witam cieplutko po raz pierwszy w 2018 roku:)
Życzę wszystkim zaglądającym do mnie dobrego i udanego tego Nowego Roku:)

 Miniony rok był dla mnie bardzo ciężki i trudny, bo dostaliśmy od życia dużo złego i to w pakiecie:( 
Dodatkowo mnie osobiście zdołował psychicznie ale mam cichutką nadzieję na chociaż trochę lepszy ten 2018.

Chciałam serdecznie podziękować:
Danusi za przecudną karteczkę z zachwycającym mnie zawsze haftem matematycznym oraz dzwoneczek z Krakowa
 Izie za oryginalną karteczkę a także za uroczą zakładkę (wreszcie będzie moja, ponieważ poprzednie zagospodarowały wnuczęta:)

Oraz za przepiękne karteczki świąteczne


 
 
i Ewie
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za życzenia i za pamięć:)

****************************************************************************************
Bardzo serdecznie dziękuję Teresce za zestaw do haftu koralikowego, który otrzymałam w ramach zabawy zorganizowanej przez Tereskę "Wyszywamy zaległości 2017":)
 

I jeszcze obraz tzw UFOK, który skończyłam w 2017 i który dłuuugo czekał na swoją kolej ale za to szybciutko wskoczył w ramkę:)


******************************************************************************************************
Jeszcze podsumowanie Wyzwania czytelniczego zorganizowanego przez Anię
W sumie przeczytałam 4755 stron a do prezentowanych wcześniej dorzucam jeszcze 2 pozycje - według mnie warte uwagi.
 

 


 Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że tym razem nie będzie tak długiej mojej nieobecności:)


19 komentarzy:

  1. Dobrze Irenko, że jesteś:) Mi również końcówka minionego roku dała w kość. A i obecny nie zaczął się zbyt dobrze... Mam tylko nadzieję, że to już koniec nieszczęść... Tobie również życzę, aby było coraz lepiej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Twoje życzenia się spełnią I ten Nowy Rok będzie znacznie lepszy.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia życzeń i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Irenko!
    Wszystkiego najlepszego Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, życzę samych dobroci w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć Irenko :)
    z tego co wiem dla wielu moich znajomych < i nie tylko >... 2017 rok nie był dobrym rokiem... powiedziałabym, że złym...
    mi też dał się we znaki...
    głowa do góry... i wszystkiego dobrego życzę Ci w 2018 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ten Nowy Rok był dobry a wszystkie troski omijały Twój dom,tego życzę Tobie z całego serca.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech ten rok będzie dla Ciebie spokojny. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycił mnie ten obraz Matki Boskiej karmiącej - cudny :)
    Kartki to takie małe arcydzieła i dowody przyjaźni.
    Tez dostałam zestaw do haftu koralikowego , ale na razie tylko mu się przyglądam :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki dostałaś :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Irenko!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci mnóstwo wytrwałości i pogody ducha oby ten rok był zdecydowanie lepszy !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech troski i kłopoty omijają Was w tym nowym roku. Wszystkiego dobrego Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obraz i oprawa. Wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech w Nowym Roku wszystko, co było złe - obróci się w dobro. I niech przyjdzie jeszcze więcej dobra!
    Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę bardzo :)
    Śliczny ufok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O gratuluję nagrody, zasłużyłaś, obraz jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń