Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Nowy haft na Nowy Rok - 05 i czapeczki

Postęp w zabawie Nowy haft na Nowy Rok.
W moim hafciku rozkwitła już trzecia piwonia i wygląda to tak.
Tym razem nie będą utyskiwała na kolorki, bo według mnie jest ok:)


************************************************************************************

Jeszcze czapeczki, które poleciały do Justynki w ramach akcji Na równiku też jest zimno.
Tutaj pokazywałam kompleciki i dorobiłam jeszcze same czapeczki.
Wszystkie razem
a tutaj osobno te w paseczki
i jednokolorowe
 
Pozdrawiam serdecznie:)


26 komentarzy:

  1. Hafcik piękny a czapeczki bajeczka!!!!pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czapulki:) Hafcik uroczy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam haftowane piwonie! Dla mnie rewelacja!
    Pigmejkom świetny upominek przygotowałaś, bezcenne są takie akcje i nasze rękodzielnicze zaangażowanie. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft przecudny, a czapeczki genialne, podziwiam wielce Irenko! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ty jesteś pracowita, jak pszczółka. Górę pięknych czapeczek wydziergałaś a piwonie są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba masz jakieś czarodziejskie te szydełka. Taką góreczkę czapek zrobiłaś, a i kocyki też były. Ja ledwo zdążyłam z jednym kocykiem. Jutro poleci do Justynki mam nadzieję że dojdzie na czas.
    Piwonie cudne, jak oglądam takie hafty to żałuję że porzuciłam xxx.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te wyhaftowane piwonie. Czapeczek widzę cała masa. Wspaniała akcja. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko piwonie ślicznie się prezentują :).

    Czapeczki są super i na pewno sprawią dzieciom wiele radości :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik cudowny, czapeczki również, oj będzie cieplutko małym dzieciaczkom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne peonie i kolory są w porządku. A propos kolorów to podoba mi się ta łososiowa.Mnóstwo ślicznych czapeczek, będzie dzieciaczkom ciepło w główki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest śliczny. Chwała ci Irenko za te piękne czapusie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne piwonie się wyłaniają,cudo będzie.Ja też jeszcze do Justyny wysłałam, nie wiem jak ona się zabierze,sporo tego poszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piwonie pięknie Ci rozkwitają, a czapusie cudne zrobiłaś - dzieciaczkom będzie ciepło.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne piwonie :-) zachwycają mnie te kwiaty :-)
    A czapeczek cała góra! Śliczne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft ciekawa jestem jak będzie wyglądał po skończeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bukiecik piękny i kolorom nie można nic zarzucić.
    Czapeczki śliczniutkie i maluszkom na pewno nie zmarzną główki
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft prezentuje się wspaniale :) A czapeczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kwiatowe XXX. Bardzo fajna akcja dla maluszków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piwonie piękne. Masz wielkie serce, tyle czapeczek zrobiłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak prawdziwe twoje piwonie nie mogę oczów oderwać, bardzo piękny haft, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny obrazek powstaje. Śliczne czapeczki zrobiłaś dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapuchy dla dzieciaków są świetne:)
    A piwonie ...ehh tak pięknie pachną,to prawie zapomniane kwiaty.
    Śliczny obraz szykujesz Irenko :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pracuś z Ciebie Irenko;)Śliczne czapeczki, a hafcik już wygląda pięknie.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne te piwonie a czapeczki cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie słodkie czapeczki dla maluszków. Brawo Ty!
    Kwiaty rosną, kwitną i pięknieją. Jak to latem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne czapeczki :) a piwonie jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń