Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2019

Zajączek i chusta

To już czwarty zajączek w zabawie u Teresy Sal wielkanocny - jak ten czas szybko leci.
U mnie tym razem zajączek haftowany na plastikowej bezbarwnej kanwie.
Jeszcze nie zdecydowaliśmy czy to będzie zawieszka czy ozdoba na patyku, dlatego dołączył do poprzedniego zajączka i z ostatecznym zagospodarowaniem jeszcze trochę poczekają:) 


*******************************************************************************************
Córka chciała taką cienką roboczą - turystyczną chustę tzn taką aby wieczorem zarzucić na plecy, aby można było obwiązać w pasie w razie potrzeby, aby spakować na wyjazd i zajmowała mało miejsca i na dodatek była duża.
Miałam jeszcze z dawnych czasów akryl Malwa - 370 metrów w motku, dobrałam wzór tak aby wstawić paski, bo granatu było za mało. 
I wyszła duża chusta - wysokość 105 cm a rozpiętość 220 cm - córka zadowolona.
Szybkie zdjęcie na modelce czyli wnusi a poniżej w trakcie suszenia.


Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które bardzo cieszą;)

Pozdrawiam serdecznie:)

20 komentarzy:

  1. Ten zajączek skradł moje serce, cudowny! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracuś jesteś, zajaczek kochany a chusta cudowna,to chyba na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zajączek, a chusta śliczna. Bardzo mi się podoba, dobór kolorków świetny. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajączek na tej kanwie świetnie się prezentuje, a chusta jest przepiękna. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zajączek :) Chusta jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko ,zajączek jak drukowany:))))piękny:)))Chusta w moich ulubionych kolorach:)))pozdrawiam Cię Irenko serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królik super, a chustą jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zajączek Irenko . Chusta prezentuje się wspaniale . Miłego weekendu 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączek świetny, zachwycają mnie te bazie :-)
    Chusta śliczna, nie dziwię się córce, że zadowolona :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalny zajączek, a chusta zachwycająca. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik - zajączek uroczy :)
    Chusta - rewelacja!!!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam zajączka, a chustą jestem zachwycona. Rozmiar rewelacyjny!
    Pozdrowienia Irenko zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ozdoba wielkanocne jest śliczna, czy na patyczku, czy na sznureczku, pięknie ozdobi święta.
    A chusta? Wymiata! Boska.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajączek jest cudny ale chusta po prostu rewelacja, bardzo mi się podoba pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączek cudny, ale chusta ...... rewelacja!!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zajączek a chusta przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jak marzenie :) zajączek z resztą też

    OdpowiedzUsuń