Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2019

Choinka 2019

No i mamy już przedostatnią odsłonę Choinki 2019, czyli całorocznej zabawy u Kasi.
U mnie jak zwykle zawieszki na choinkę - bałwanek i skarpetka z prezentami:)
Podklejone będą razem z grudniowymi zawieszkami:)


I zdjęcia pokazujące te hafciki przed okreskowaniem




 I jeszcze kilka słów odnośnie poprzedniego wpisu.
Bardzo dziękuję za komentarze i miłe słowa w nich zawarte:)  
Cieszę się, że znalazły się osoby chętne do przygarnięcia tego co mi zbywa:)
Dziewczyny trochę źle mnie zrozumiałyście:) 
Jak już napisałam poprzednio będę haftowała ale tylko to co będzie potrzeba i co będę mogła rozdać:)
 Tak samo z innymi pracami - nawet teraz robię szydełkowe gwiazdki i dzwoneczki na kiermasz charytatywny, bo jest taka potrzeba:) I to mnie cieszy:)

Przesyłam serdeczności i pozdrawiam cieplutko:)

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zawieszki zrobiłaś, bałwanek jest uroczy a taką pełną skarpetę to nie jeden dzieciak chciałby dostać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki. Kamień z serca ze będziesz w świecie blogowym.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki i świetnie wykonane. :)
    Ja jeszcze na plastikowej nie wyszywałam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne . Irenko pokaż teraz całą kolekcję , będzie imponująca. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zawieszki, bardzo ładne i bardzo starannie wykonane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki - wzorki trochę znajome :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki! Fajnie, że nie znikasz z blogowego świata :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują Twoje prace Irenko! Cieszę się, że będzie je nam pokazywać.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zawieszki Irenko :) Zapewne ślicznie będą wyglądać na choince :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie cudeńka u Ciebie Irenko, że ja już poczułam magię świąt. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ufff, a już myślałam że porzucasz robótki. Zawieszki śliczne! Oczywiście kontury zawsze podkreślają piękno haftu, ale ja kiedy mogę to ich unikam;)
    Pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne te hafciki, zawieszki wyszły pieknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam cię bardzo serdecznie w ten grudniowy zimny wtorek 🤗
    Robię sobie chwilę przerwy w pracy i tak przeglądam co to tutaj w blogowej dziedzinie się dzieje i trafiłam do Ciebie .
    Piękne są twoje prace i bardzo kojarzą mi się z dzieciństwem A to jest bardzo miłe uczucie 💕
    W tym roku postanowiłam spełnić swoje małe marzenia i kupię choinkę żywą Powiem ci że nie mogę się już doczekać aż zacznę przyozdabia cię ciasteczkami cukierkami z suszonymi pomarańczami aż zacznę robić piękne ozdoby by udekorowały moją choinkę 🎄

    Życzę ci wszystkiego dobrego i kolejnych przepięknych haftów .

    ✨odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swojej przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafciki przepiękne, i takie delikatne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafciki. Śliczna bedzie choinka z nimi. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze hafciki. Cieszę się, że nadal tu z nami będziesz :) miłego tworzenia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Szlachetna Idea Irenko..podziwiam bardzo !
    A Twoje zawieszki wspaniałe, ja zawsze , będą się pięknie prezentować na choince:)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i bardzo nastrojowe hafciki, przeurocze. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zawieszki:) Podziwiam ten równiutki haft:)

    OdpowiedzUsuń