Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Choinka 2020 i przeczytane

Rozpoczynamy kolejny rok zabawy u Kasi - Choinka 2020.


U mnie tym razem tylko mały bałwanek na plastikowej kanwie, z którego powstanie zawieszka na choinkę, kiedy wyszyję więcej jego kolegów:).


W styczniu zawładnęło mną szydełko, bo robię podkładki pod kubki dla chorych onkologicznie.
Może ktoś zechce dołączyć jeszcze do akcji dziergania podkładek to informacja na FB tutaj.
Potrzebne są na 08.03 czyli na Dzień Kobiet, więc jest jeszcze sporo czasu.

****************************************************************************************
Przeczytałam - ciekawie opisane życie w Polsce w latach 1933-39 przez cudzoziemkę.



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam cieplutko:)

11 komentarzy:

  1. Zawieszka super . Brawo Irenko za podkładki . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny hafcik .To czekam na Tych kumpli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny bałwanek :) ja też nadal w fazie dziergania podkładek, nawet nie mam co na razie pokazywać na blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak będzie wyglądała cała zawieszka -bałwanek uroczy.
    Dzięki za info o książce-muszę jej poszukać w księgarniach.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bałwanek - książka ciekawie zabrzmiała może na nią trafię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i malutki z niego bałwanek ale za to jaki sympatyczny!
    Będzie śliczna zawieszka:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bałwanek, uroczy. A podoba mi się jeszcze bardziej, bo dzisiaj spadł u mnie pierwszy śnieg :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń