Obserwatorzy

sobota, 24 stycznia 2015

Kurczak 1 (3/2015)

Zapisałam się na kurczakowy sal u Iwy i dzisiaj przedstawiam pierwszego kurczaka wielkanocnego. 
Jest to jednocześnie już 3 robótka w wyzwaniu u YADIS.

Hafcik ma rozmiar 40x48 krzyżyków i wymaga aż 21 kolorów nici czyli dużo kolorów jest  tylko po kilka lub kilkanaście krzyżyków
Haftowałam na kanwie 14, nićmi DMC i Anchor. a kurczaczek prezentuje się tak:



Przed okreskowaniem wyglądał tak - jakoś blado:)


Te hafciki miały być przeznaczone na kartki wielkanocne ale ja nie jestem "karteczkowa", oprócz kartek brakuje mi potrzebnych ozdobników i u mnie będą zagospodarowane w inny sposób - wnuczęta już o tym pomyślały:) Mam nadzieję, że Iwa zaliczy mi te hafciki:)

Dodane - dołączam kurczaczkową w karteczce ale bez ozdobników - brak:(

Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony po sobie ślad w postaci komentarza i pozdrawiam serdecznie:)

23 komentarze:

  1. Ładnie wyszedł:) Kontury nadają wyrazistości obrazkom ale ja nie znoszę ich robić:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurczaczek ,a właściwie kurczaczka, bo to dziewczynka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaczek faktycznie kolorowy i jakie ma filuterne spojrzenie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy, kontury wydobyły z niego wszystko co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ale kurcze. Świetne kurczątko. Śliczny kolorowy cieplusi, przypomina o zbliżającej się wiośnie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne ! :)
    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kurczak. Bardzo mi się podoba. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniały ,więc na pewno zaliczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kurczakowa dziewuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik , ciekawe jakie znajdzie zastosowanie ? Miłej niedzieli i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczaczek jest śliczny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczaczek wyszedł ślicznie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik :) Ta karteczka nawet bez ozdobników jest fajna, ale ciekawa jestem co też wymyśliły Twoje wnuczęta :) Mam nadzieję, że się pochwalicie jak hafciki zostaną wykorzystane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kurczaczek,karteczka również.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Ja tego kurczaka też wyszywałam :) Dwa lata temu powstała z niego kartka :)
    Pięknie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny , przepiękny haft Irenko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny haft :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodki wyszedł Ci ten kurczaczek.
    Serdecznie pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kurczaczek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny hafcik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki śliczny ten kurczak.Zapachniało wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy :) podziwiam Was hafciarki za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń