Obserwatorzy

sobota, 31 stycznia 2015

Oprawiłam...

wreszcie jeden z moich wcześniejszych haftów i ... nie jestem zadowolona, bo kupiłam zbyt jasną ramkę:( Albo przyciemnię ją czymś albo kupię ciemniejszą. Skoro już oprawiłam to pokazuję jak wyszło. Od kilkunastu lat gdzieś tam w kąciku na moich haftach wyszywam także datę - tak praktycznie, bo wiem kiedy był zrobiony, ile ma latek, ile to już naczekał się na oprawę:) 
 Haftowałam na kanwie 16, nićmi DMC cieniowanymi ale już nie pamiętam jaki numerek:(

Tak prezentuje się w ramce
a tak bez ramki
I jeszcze kilka detali



Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

28 komentarzy:

  1. Piękny hafcik, ile tu malutkich detali. U mnie też trochę wyszytych obrazków czeka na oprawę:)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł rewelacyjnie !!!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mnóstwo konturów, podziwiam cierpliwość do takiego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misterna robótka... piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i ile wymaga precyzji. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft, a z datą świetny pomysł.
    Pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sampler. Haft rewelacyjny, super prezentuje się ta cieniowana nić. Masz jednak rację, że ramka jakby nie była idealnie dobrana, ale na pewno coś wymyślisz, by to zmienić.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft.Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, rama zawsze dodaje uroku i podkreśla charakter pracy. Nie wygląda to źle, choć pewnie obstawiałabym ciemniejszy kolor ramy dla podkreślenia koloru pięknej muliny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda. Wspaniały haft. Miło oko zawiesić na dłużej. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny haft.Precyzja w każdym calu.Kasztanowa albo bordowa ramka byłaby świetnym dopełnieniem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik,precyzyjnie wykonany.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy obrazek :) Ja przestałam xxx bo moje obrazki w większości lądują w szufladzie :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny haft. Uwielbiam takie misterne jednobarwne, lub jak w Twoim- nicią cieniowaną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft!
    Ja się akurat ramki bym nie czepiała, bo ma śliczny, naturalny kolor sosny. Prosty, nawiązujący do natury haft, to i prosta ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tym tle ramka pasuje idealnie:) Pięknie będzie wyglądał na ścianie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny obrazek, ale widać, że mimo jednego koloru bardzo pracochłonny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft,misterna robota,podziwiam Cię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny haft , zachwyca ...ja również podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem tych malutkich wzorków i pojedynczych krzyżyków. Ramka nie jest zła, choć może faktycznie ciemniejszy kolor podkreśliłby piękne barwy nici.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam za misternośc i piękne wykonanie. Domeczek jest cudowny !!!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję cierpliwości, haft piękny. To że jest w tej samej tonacji stanowi jego dodatkową wartość. Ciemniejsza ramka podkreśli bardziej całość. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudo! Przepiękny obrazek - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft prezentuje się prześlicznie! Podziwiam misterność i fachowe wykonanie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń