Obserwatorzy

piątek, 16 stycznia 2015

Pled szydełkowy (3) - 165 kwadratów

Witam:)
Jeszcze ubiegłoroczna robótka a raczej robota:) Tym razem pled dla wnusi - sprawiedliwość musi być:)

Włóczka Dora (prawie na całość), wymiary 125x170 cm, szydełko nr 3. 
Wzór kwadracika z wykorzystaniem słupków reliefowych wymyśliłam sama.
Gotowe kwadraty ułożyła sobie sama wnusia a ja połączyłam poszczególne elementy półsłupkami.


 Całość obrobiona jest jednym rzędem białych słupków i na koniec muszelkami.

 A powstawał tak - najpierw robiłam kolorowe kółka a  później białą włóczką obrabiałam aby powstał kwadrat. Nauczona doświadczeniem nitki chowałam na bieżąco.

Tutaj widać łączenia kwadratów- wyszły wypukłe paseczki.

Oczywiście będzie jeszcze podusia do kompletu ale trochę to jeszcze potrwa, bo są inne priorytetowe zajęcia i ..... brak czasu.
Dziękuję, że jesteście - odwiedzacie mnie i komentujecie:)
Pozdrawiam serdecznie.

41 komentarzy:

  1. bardzo ładny...
    masz Irenko cierpliwość nie to co ja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dora ma piękne kolory i fajnie to wykorzystałaś. Ja nawet wolę kółka od kwiatków w kocykach i te słupki refeliowe tworzą kapitalną, wypukłą rozetkę. Bardzo mi się ten pled podoba, pozdrawiam Cię Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się i widać superowy efekt ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. No i teraz jest już prawie sprawiedliwie :) Śliczny wyszedł ten pledzik/kocyk :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Prawie" robi wielką różnicę:))) Ale podusia też będzie:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetny pomysł z tymi kółeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko śliczny pledzik, bardzo podoba mi się połączenie tych kółek. Super
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana chylę czoła jesteś wielka .Bardzo mi się podoba Twój udzierg.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny. Podziwiam za pracowitość ale co się nie robi dla wnuków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności!!!
    I jakie cudne te kółeczka. Niby proste a nie do końca:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszedł i jest bajecznie kolorowy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Какой веселый плед! зимой так хочется ярких цветов:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny i taki wesolutki. Irenko, czy Ty od spodu czymś podszywasz swoje kocyki czy wystarczą same szydełkowe kwadraty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nie podszywam. Akurat nie ma potrzeby podszywać tego pledu, bo ten wzór nie ma "dziur". Natomiast gdybym robiła kwadratami babuni pledzik dla maluszka to podszyłabym, bo ma "dziury".
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Pled rewelacja:))) Gratuluję cierpliwości:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pled wyszedl cudny , gratuluję ukończenia. Też chowam nitki od razu , w przeciwnym razie ukończona robótka nie cieszy jak spojrzy się na multum wystających nitek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Irenko, pled jest fantastyczny, jestem pod ogromnym wrażeniem. A z tym chowaniem nitek na bieżąco, to bardzo dobry pomysł. Ja niestety nie mam takiego zwyczaju i potem mam dodatkową robotę :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie uroczy! Wspaniale dobrałaś kolory! Gratuluje! Ależ się przy nim napracowałaś... Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda tworzysz tymi szydełkami :)) Co jeden to ładniejszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, bardzo sprawiedliwie-oba pledy są świetne! Chociaż ten ma dużo bardziej wiosenne kolory. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pled jest cudowny. Taki super dziewczęcy. Podziwiam Irenko szybkość dłubania kwadracików, ja nie mam do tego cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!! Jestem pod wrażeniem! A ja nie mogę jednego zrobić:( Kilka moich kwadracików leży już od bodajże dwóch lat hehe. Brawo Irenko:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pled:) Podoba mi się bardzo układ kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Co jeden pledzik to pięknijeszy......ciekawe ile jeszcze takich pledzików masz ukrytych :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, fajnie ,że tło jasne, bo bardziej widoczne kółeczka są. Śliczna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały pled!!! Bardzo ładne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Irenko wspaniały pled i jaki kolorowy ,te kropy wyglądają cudnie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Pled wygląda wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny , i pracochłonny,podoba mi się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny pled. Jestem pod wrażeniem staranności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeci raz ' podchodzę ' do napisania k-rza bo .... a pled śliczny, dużo w nim wiosennych kolorów :)
    oj, dużo pracy w niego włożyłaś ... ten wie kto dzierga ... podziwiam za wytrwałość i cierpliwość
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kocyk, taki kolorowy, wesoły, ale bardzo pracochłonny również! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny Irenko , może w końcu się ogarnę i zrobię sobie taki słodki pledzik bo Twój mnie zaczarował :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały! Przepiękny pled - cudne kolory :-) Nie mogę się na niego napatrzeć... jest po prostu doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudny pled wygląda rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku jaki cudny ten kocyk! Robi wrażenie zarówno pod względem wielkości, perfekcji wykonania, łączenia jak i doboru wzoru i koloru.
    Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest rewelacyjny, też właśnie robię koc z elementów.

    OdpowiedzUsuń
  36. koc jest przepiękny! dużo pracy i jeszcze więcej cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń