Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2019

Choinka 2019 - 03

Witam cieplutko nowych Obserwatorów - proszę rozgośćcie się u mnie na długo:)
Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod moimi haftowanymi pisankami:)
Miło mi a nawet bardzo miło, że podobają się te moje ozdoby wielkanocne:)

Dzisiaj kolejna osłona Choinki 2019 u Kasi.
Tym razem zrobiłam 6 zawieszek na choinkę -  na plastikowej kanwie wyszyłam bombki z kokardkami i podkleiłam filcem.Na kokardach i troszkę na samych bombkach jest złota metalizowana nitka.
Już kiedyś takie bombeczki wyszywałam i poleciały w zabawie "podaj dalej".
Teraz co miesiąc staram się haftować po kilka ozdób choinkowych to może jakaś i dla mnie zostanie,
 bo nie mam jeszcze ani jednej na moją choinkę - jakoś tak jest, że wszystko rozdaję:) 



 A przed kreskami wszystkie razem wyglądały tak

Pozdrawiam wiosennie:)

24 komentarze:

  1. Piękne te bombki, Irenko!
    Będą wspaniałą ozdobą choinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszki, będą pięknie wyglądały na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje serdecznie za odwiedziny i zyczenia,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zawieszki! Znam te hafciki, często je wyszywałam, ale zawsze na kartki, dlatego dziękuje Irenko za inspirację:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki są wspaniałe! Podziwiam za wykonanie bardzo bardzo! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zawieszki, bardzo praktyczne na tej plastikowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne bombki! Będą piękną ozdobą choinki :-)
    pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenko prześliczne! Takie ozdoby na choinkę uwielbiam!!! Nie dziwię się, że uciekają Ci szybciutko.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne!! Świetne wzorki wybrałaś no i perfekcyjnie wykonane. Uwielbiam takie precyzyjne wykończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zawieszki. Ja część ozdób zawsze daję w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Robiłam te zawieszki - są przesłodkie.:) I też nie mam żadnej u siebie...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja Cię!!! Irenko produkcja masowa, a jaka cudna:)
    Śliczne te Twoje zawieszki z pięknymi hafcikami .
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszły zawieszki.
    Mam te wzorki, ale ciągle mijam się z nimi. :)))
    Może któregoś dnia wpadną na mnie i mnie nie ominą. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Úžasné vianočné ozdoby, krása.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne ozdoby zrobiłaś, pięknie się prezentują!!! Dopracowane perfekcyjnie.
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace bardzo delikatne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się na nie napatrzeć. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż, ja także przez rozdawnictwo niewiele mam z własnych wytworów. To chyba jakaś choroba zaraźliwa... ;)))) Piękne prace i te powyżej i te z poprzednich postów. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bombeczki. Też mam je w swojej kolekcji ale haftowałam je bardzo dawno w podstawówce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne bombeczki,będą wspaniałą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń