Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2019

Pierwsze haftowane pisanki

Pisałam już, że zawładnęły mną małe hafciki? Pisałam i niektóre nawet pokazywałam tutaj :)
A to było tak. 
Popatrzyłam, że 
- po działalności z wnuczętami w poprzednich latach zostało trochę jaj styropianowych
- resztek kanwy w różnych rozmiarach, gęstościach i kolorach też leży sobie po innych haftach
- a nici, klej, jakieś tasiemki, wstążeczki też znajdą się jak to u chomika bywa:)

Święta Wielkanocne za pasem więc postanowiłam te małe kawałeczki kanwy zahaftować małymi wzorkami i zrobić pisanki po raz pierwszy.
Metodą prób i błędów - tych drugich było więcej - zrobiłam takie oto jajka..
Pierwsze trzy (będzie więcej) mają wysokość ok 9.5 cm i prezentują się tak
w koszyczku z zielonym
a tak w koszyczku z żółtym

A jak już opatrzą się z jednej strony to odwrócimy i mamy inne wzorki:)


Pisanki te zgłaszam do zabawy u Uli - Wielkanocna ozdoba.


I logo sponsora


Dziękuję, że do mnie zaglądacie i przemiłe komentarze zostawiacie:)
Pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. Jakie to cudeńka Irenko! Wymagały pewnie wiele pracy, jeszcze takich nie widziałam.
    Myślę, że strach dotykać,żeby się nie pobrudziły. Przepiękna wielkanocna ozdoba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pisanki i bardzo pracochłonne.Tak się zdaje że mały hafcik ale czasu pochłania sporo .Piękne ozdoby na święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe cacuszka Irenko! Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze pisanki , a wzorki śliczne:)) Dobrze ,że wykorzystałaś resztki , powstały z nich przy odrobinie dobrych chęci śliczne pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, ja jakoś nie mam cierpliwości do krzyżyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki są fajowe ,a na pisanka wygladają fajnie *

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pisanki! Bardzo pracochłonne i perfekcyjne!
    Cudna ozdoba na nadchodzące święta :-)
    serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Kiedyś próbowałam zrobić podobne , ale nie umiałam tak ładnie naciągnąć kanwę na jajko . Było dużo zmarszczeń i dałam sobie spokój. Tym bardziej podziwiam . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne hafciki i jajeczka.Ja się za jaja nawet nie zabieram bo nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko śliczne.Kiedyś udało mi się zrobić podobne wiem ile pracy i cierpliwości potrzeba by wyglądały tak pięknie.Dlatego na 2 szt się skończyło.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, radosne jajeczka!
    Pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne jajeczka, pięknie wyhaftowane :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, toż zapiera dech:) One są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe jajeczka, a hafciki śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Irenko świetne hafciki i pięknie zagospodarowane na jajeczkach. Super będą w koszyczku wyglądały. Pozwoliłam sobie zakotwiczyć u Ciebie na dłużej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pisanki:))wyhaftować to jedno,ale potem nakleić je tak równiutko na jajeczka to już majstersztych:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne pisanki i jeszcze dwustronne, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pisanki :) Przepiękna ozdoba na święta wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne te Twoje jaja haftowane Irenko :D
    Wyglądają jak piórkiem malowane , takie delikatne i kolorowe.
    Piękne wykończenie i kolorki śliczne .
    Pozdrawiam wiosennie :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne jajeczka:) Świetny pomysł z tymi róznymi wzorkami po dwóch stronach.wykonanie pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne pisanki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne pisanki. Uwielbiam takie małe hafciki. Irenko jeśli mogę prosić o wzorek na tego kurczaczka z kapelutkiem bo nie mam takiego:
    wardzyska82@gmail.com. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z super pomyslu, super ozdoby. Ładne i niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne pisanki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie śliczne!!!! szczególnie wpadł mi w oko kurczak z koszyczkiem i w kapelusiku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne jajeczka i te hafciki wspaniale na nich się prezentują:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiekne jajeczka szczególnie te kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń