Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Wyróżnienia cd

Tak się napracowałam i nagłówkowałam przy poprzednim poście, że aż się zmęczyłam i resztę musiałam odłożyć na później:) Ale już nadrabiam:)

Kolejne 2 wyróżnienia dostałam od Beaty -  Beatko bardzo, bardzo serdecznie dziękuję:)

Pierwsze to takie wyróżnienie dwa w jednym. 


  Zasady dotyczące wyróżnienia :
UWAGA!! - nie należy przysyłać wyróżnienia osobie od której je otrzymaliśmy!!
1. Nim kogoś wyróżnimy piszemy trzy  słowa, które nas najlepiej opiszą.
2. Wypisujemy pseudonim osoby oraz linka strony z której dostaliśmy wyróżnienie.
3. Zamieszczamy obrazek wyróżniający.
4. W końcu wypisujemy pseudonimy blogowe oraz linki, które wyróżniliśmy. Minimum 5.
                        Opisuję siebie - cierpliwa, wrażliwa, zakręcona:)
Wyłamuję się po raz drugi i przekazuję to podwójne wyróżnienie 11 osobom tak jak zrobiła to Beata - lista alfabetyczna
 
  1. Agnieszka
  2. Artesania
  3. Danusia
  4. Efa
  5. Ewa
  6. Ina Kaźmierska
  7. Iwona 
  8. Jannel
  9. Jolajka
10. Kasia
11 .Zakątek pełen barw



Drugie wyróżnienie także od  Beaty - po raz drugi bardzo dziękuję:)
Zasady wyróżnienia
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiadam na pytania Beaty
      1. Kawa czy herbata ? - kawa rozpuszczalna, herbata owocowa
     2. Parasol i kalosze , czy spacer boso po kałużach ? - parasol i kalosze
     3. Wigilia czy Wielkanoc ? - trudno mi wybrać
     4. Słońce czy deszcz ? - słońce
     5. Śnieżna zima czy upalne lato ? - umiarkowane lato
     6. Fiołki czy róże ? - fiołki
     7. Komedia czy melodramat ? - komedia
     8. Kot czy pies ? - pies
     9. Owoce czy słodycze ? - owoce
   10. Książka czy film ? - książka
   11. Razem czy osobno ? - zależy kiedy:)

  
Wyłamuję się po raz trzeci (do trzech razy sztuka:) i nominuję do tego wyróżnienia - oczywiście alfabetycznie

 1. Aleksandra Żurek 
 2. Basia Dunaj
 3. BiBi
 4. Bocia
 5. Estera Kurek 
 6. Jagoda
 7. Luzik
 8. Madebymali
 9. Monika Dzielak 
10 Strelicja
11.Tintalle00

A pytania powtórzę takie jak zadała mi Beata (chyba można)

     1. Kawa czy herbata ?
     2. Parasol i kalosze , czy spacer boso po kałużach ?
     3. Wigilia czy Wielkanoc ?
     4. Słońce czy deszcz ?
     5. Śnieżna zima czy upalne lato ?
     6. Fiołki czy róże ?
     7. Komedia czy melodramat ?
     8. Kot czy pies ?
     9. Owoce czy słodycze ?
   10. Książka czy film ?
   11. Razem czy osobno ?


Najchętniej to wyróżniłabym wszystkie blogi ale tym razem postanowiłam jednak podać listę i muszę przyznać, że było bardzo, bardzo, bardzo trudno! 

Pozdrawiam zaglądających do mnie i dziękuję za komentarze - zawsze czytam z przyjemnością:)))

13 komentarzy:

  1. Ostatnio zbierasz wyróżnienia jak grzyby po deszczu:) Gratuluję.
    Widzę siebie na liście z Twojej strony. Dzięki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnień i dziękuje za obdarowanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga!!! Bardzo, bardzo dziękuję Ci za to wyróżnienie. Obiecuję, jak tylko minie mnie Komunijny zawał robotą to natychmiast odpowiem na wszystkie pytania, ale proszę bądź cierpliwa bo to nastąpi dopiero po piątym maja. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, takie nagrody bardzo mnie mobilizują do pracy. Pozdrawiam gorąco i życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Irenko za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko dziękuję za wyróżnienie, cieszę się , że podoba Ci się to co robię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ i dziękuję, że już mnie nie wybrałaś do odznaczenia, bo już mnie wyróżniałaś ostatnio, a ja nawet nie mam kiedy wkleić banerka:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Gratuluję Tobie obfitości wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję serdecznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknych wyróżnień i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń