Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

Wyróżnienie i .... wyjaśnienie

Na początku nawiążę do poprzedniego wpisu o "odlocie teściowej". Ten obrazek to prezent z przymrużeniem oka dla ... zięcia:). Kiedyś zamiatałam taras, zobaczył to zięć i w żartach zapytał  - Mama zamiata czy odlatuje?  Odpowiedziałam, że ćwiczę:) Teraz była okazja i wyszyłam mu obrazek z podpisem:) A sama dalej ćwiczę:) Oczywiście wszyscy potraktowali to z humorem:)

A teraz o wyróżnieniu. Od  Agnieszki dostałam wyróżnienie, za które bardzo, bardzo serdecznie dziękuję:) 


Zasada tego wyróżnienia jest taka, że wyróżnienie przekazuje się 10 blogom o liczbie obserwatorów mniejszej niż 300. I tutaj po raz pierwszy wyłamię się i podam blogi:). Chciałabym wyróżnić wszystkich, do których zaglądam ale po strasznie trudnym wyborze podaję wyróżnionych. 

A są to w kolejności alfabetycznej:

 1. Beata
 2. Beata 
 5. Evella 
 6. Gabunia
 7. Joanna 
 8. Nawanna 
 9. Nuta

Uffff, oj długo mi zeszło z tym postem ale postaram się jak najszybciej  nadrobić kolejne zaległości:) 

Dziękuję za odwiedziny, komentarze i cieszę się, że jesteście:) Pozdrawiam:)

21 komentarzy:

  1. Dziękuję, jest mi bardzo miło, że znalazłam się wśród zacnego grona pozdrawiam Dusia [grunt to mieć humor i umieć śmiać się z siebie]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:)
    A co do obrazka, to udało mi się zgadnąć dla kogoż on:)))
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie dziękuje za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe... niezłego masz zięciólka Irenko;
    ja mam dwóch synów więc jak coś to będę mieć synowe... i co Ty na to ? hihi
    gratuluję i dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, na zięcia nie narzekam:)
      Co ja na Twoje przyszłe synowe? - napiszesz im "odlot świekry":)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. A obrazek i jego kontekst świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to chyba strzeliłam gafę w poprzednim poście :) ale to było też z przymrużeniem oka. Gratuluję wyróznienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego gafę? Przecież to o teściowej:)
      Pożartować można:)

      Usuń
  7. Gratuluję!!! i Dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! i Dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci Kochana za wyróżnienie i całe szczęście ,że nie trzeba odpowiadać na jakieś pytania:)Pozdrtawiam! I fajny prezent zrobiłaś zięciowi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję Ci wyróżnienia, jest ono w pełni zasłużone :) Dziękuję również za wyróżnienie mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję bardzo bardzo, czuję się zaszczycona, bo dostałam je od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko gratuluję i bardzo, bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia i serdecznie dziękuję za przekazanie go do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :)) Cierpię ostatnio na brak czasu, bo mam remont w nowym miejscu zamieszkania i trwają już przygotowywania do przeprowadzki więc czas ucieka mi bardzo szybko, chyba za szybko ;). Ale obiecuję że jak znajdę chwilkę to postaram się wypełnić warunki wyróżnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń