Obserwatorzy

czwartek, 6 października 2016

Białe dzwoneczki na choinkę

We wrześniu rozpoczęłam sezon ozdób choinkowych i powoli zbliżam się do jego zakończenia.
Dzisiaj zaprezentują się białe dzwoneczki na choinkę, bo już są ukrochmalone. Będą jeszcze kolorowe ale czekają na swoją kolej do miseczki z krochmalem:)

Wszystkie razem

I każdego po jednym wzorze, bo na tyle starczyło mi "wymyślania":) Nie mam wzorów do tych dzwoneczków a powstają w trakcie robienia.



***********************************************************************************
U nas wieje, leje i zimno:( A tak było jeszcze w niedzielę :)




Ale prawdziwe oblężenie przez motyle mają jasne astry




Pozdrawiam cieplutko:)

34 komentarze:

  1. Uwielbiam ozdoby szydełkowe chociaż sama umiem zrobić tylko łańcuszek na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudnie dziergasz! Śliczne wszystkie wymyślone wzorki:)
    Kwiatowo motyli ogród uroczy! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dzwoneczki, Irenko!
    Na czym je formujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bogata kolekcja dzwoneczków i ile ciekawych wzorków!
    Widać motyle lubią Twój ogród i jesienne kwiaty, przecudne fotki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne dzwoneczki. Ja mam jedno skojarzenie dzwoneczki - naparsteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że powstała cała armia dzwoneczków :):)
    Ja w sobotę to jeszcze się opalałam - 1 października !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie taka sama pogoda:) Piękne dzwonki:) Jeszcze ich nie robiłam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne dzwonki!!! Ilość ich jest imponująca!
    Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko u mnie również zimnica i leje od trzech dni. Dzwoneczki pięknie będą się przezentowały wśród zielonych gałązek choinki.
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne dzwoneczki, będą się pięknie prezentować z zielenią choinki:-) Kwiatki są cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie sztorm.Dzwoneczki prezentują się pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzwoneczki artystyczne dzieła ,ten czas tak szybko leci ,że na gwiazdkę jakby znalazł pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kolekcja! Piękne kwiatowe fotki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i jakie równiutkie :) ja zrobiłam kiedyś aż jednego, a więcej czasu poświęciłam szydełkowym gwiazdkom. W tym roku też będą bo cały czas je robię, zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja dzwoneczków!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzwoneczki czysta poezja, a kwiaty u mnie zniszczył śnieg:((((

    OdpowiedzUsuń
  18. Wowww!!!Jaka przepiękna taśmowa robota:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolekcja . Tylko czekać na święta. U nas marcinki nadal kwitną , mimo zimna. Pozdrawiam ciepło Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Irenko, sporo namachałaś ślicznych dzwoneczków. widać, że Twoja ręka już wydobrzała.
    U nas też tak było tydzień temu, a teraz zimno, tylko już nie pada.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne dzwonki.Piękne kolory Marcinkow.Dzisiaj u mnie jest brzydka pogoda.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kolekcja dzwoneczków.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzwoneczki przypominające naparsteczki będą cudnie zdobiły choinkę. Podziwiam cierpliwość,każdy ma inny wzór, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne te dzwoneczki.No cudne,Irenko :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne dzwoneczki,jak dużo ich narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne dzwoneczki :-) Piękne wzory.
    Zdjęcia z motylkami fantastyczne !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ cudny wysyp pięknych dzwoneczków:)

    OdpowiedzUsuń