Obserwatorzy

piątek, 28 października 2016

Wymianka

Umówiłam się z Izą,która tworzy  Rękodzieło przy kawie na wymiankę. Iza poprosiła mnie o ciemnoniebieską zakładkę do książek w technice blackwork (pokazywałam takie zakładki tutaj) a ja  o Aniołka.

Oto w całej okazałości to co przyleciało do mnie od Izy już ponad dwa tygodnie temu

A teraz poszczególne rękodzieło Izy - zachwycam się nim :)


Prawda, że piękny ten Aniołek:) A jaki różnorodny!
Iza serdecznie dziękuję za te wspaniałości, które mnie oczarowały:)

Moja paczuszka do Izy dotarła dopiero w tym tygodniu, bo wcześniej nie mogłam wysłać z wielu powodów. Zdjęć całości zawartości nie pokażę, bo .... nie zrobiłam ale napiszę co się w niej znalazło. Oczywiście ciemnoniebieska zakładka (nie pokażę jej, bo ... nie zrobiłam zdjęcia), dwa obrazki blackwork, które pokazałam w poprzednim wpisie oraz trochę białych gwiazdek i dzwoneczków na choinkę - też pokazywałam takie na blogu.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Miłego weekendu:)

9 komentarzy: