Obserwatorzy

niedziela, 9 października 2016

Niedziela z poduszką

Witam i odpowiadam na pytania jak i na czym formuję dzwoneczki:) Pisałam o tym już wcześniej w tym poście:) Tylko w tym roku nie mogę dostać ługi w białych butelkach i moczę w tej z niebieskich butelek i mam wrażenie, że ta  w białych była lepsza. Ale tegoroczne też trzymają fason:)


A teraz kolejna wakacyjna poducha. Trochę nadłubałam się przy niej, bo robiona jest z cienkiego akrylu słupkami reliefowymi.


Tył zrobiłam prosty zwykłymi słupkami a zapięcie to sznurowanie na brzegu.


************************************************************************************
A teraz trochę kolorów jesieni, bo powoli zanikają.
Winobluszcz
Dławisz
Aronia
Katalpa - miała kwiaty a teraz  ma "sople":)

Dziękuję za odwiedziny i bardzo miłe dzwoneczkowe komentarze:)
Pozdrawiam:)

23 komentarze:

  1. Poduszka śliczna a te kolory jesieni przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poduszka. Widać , że przytulna i mięciutka. Jesienne kolory w naturze są najcudowniejsze. Pozdrawiam Irenko ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna poducha i piękna jesień w Twoim ogrodzie :)
    Dzięki za info o dzwoneczkach! Bardzo chciałabym w tym roku spróbować...
    Miłego wieczoru, Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna poducha
    Prawdziwa złota, polska jesień -super zdjęcia.
    Co do ługi też mi się wydaje, że ta w białej butelce jest silniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne widoczki śliczne, a do takiej poduchy super się przytulić:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta poducha, jest świetna! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna poduszka.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna poduszka. Śliczne jesienne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. warto było "dłubać", Irenko, bo efekt łał :) poduszka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne roślinki, a poduszka super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalną poduszeczkę zrobiłaś i przepiękne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna podusia :-)
    Piękne jesienne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna poduszka,też muszę pomyśleć i zrobić parę,przyjemniej wykorzystam włóczki które mi zalegają :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń