Obserwatorzy

wtorek, 25 października 2016

Obrazki

Bardzo dziękuję za tak wiele bardzo miłych komentarzy pod gwiazdkami:)
Wszystkie gwiazdki i dzwoneczki, które zrobiłam do tej pory są już rozdysponowane i nie będą wisiały na mojej choince. Ale jeszcze jest czas to i może trochę dla siebie dorobię aby moje drzewko nie czuło się pokrzywdzone i miało coś nowego:)
Sporo ostatnio szydełkowałam (to taka wdzięczna robota:) ale też  trochę haftowałam. Tym razem w technice blackwork, chociaż krzyżyki też były. Kanwa 14, nici DMC ciemny brąz, jedna nitka.
Powstały takie 2 obrazki. 
Pierwszy
I troszkę detali



I drugi

z detalami


Oprawiłam je w ramki 21x30 cm (wewnątrz) ale zdjęcia bardzo kiepskie a publikuję je tak dla orientacji, bo nie oddają one faktycznego wyglądu.


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam (sobie też:) chociaż trochę słoneczka:)

27 komentarzy:

  1. O jaaa, ale "krecia robota" wręcz :) cudowne obrazki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Też ostatnio jestem zakochana w blackwork'u.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki śliczne! A detale - jubilerska robota:) Piękne prace:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze obrazki , niestety nie spotkałam się z tą techniką w rzeczywistości :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko prześliczne są te obrazki!!! Mistrzostwo świata:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykleiłam nos do ekranu oglądając te detale. Przecudna misterna praca. Wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam obrazki, delikatne i nastrojowe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne obrazki, na żywo muszą robić niesamowite wrażenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają imponująco! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszły.
    Oj , "chodzi" za mną ostatnio blacwork, to taka koronka w hafcie xxxx.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne ! Rewelacja ! Irenko masz talent, tylko pozazdrościć. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i starannie wykonane. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie połączie: blackwork + krzyżyk. Piękne obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te obrazki bardzo mi się podobają. Fajne są takie połączenia róznych haftów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Irenko, szczęka mi opadła i nie chce się podnieść. Zaniemówiłam, normalnie cudo, cudo, cudo. Wszystkie kreseczki równiutenkie, dopracowane, wypieszczone. Śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne obrazki, cudnie się prezentują w komplecie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazki przecudne , haftowane jedną nitka to dopiero wyzwanie . Podziwiam Twoją staranność - pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń