Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Oprawiony domek

Dwa lata temu wyszyłam haftem krzyżykowym obrazek. Od internetowej koleżanki Jadzi dostałam oryginalny zestaw do haftu firmy Dimensions - Jadziu jeszcze raz serdecznie dziękuję:). O ile nie miałam problemu z haftem to z oprawą zaczęły się schody:( Nie mam w pobliżu dobrego zakładu ramiarskiego, więc poszłam do tego jaki mam. Oprócz kosmicznej ceny usłyszałam, że passe-partout pan robi z kartonu, bo inne mu się nie podoba. I nie było ważne, że mi inne się podoba:( Odłożyłam hafcik czekając na okazję do oprawy ale jakoś nie nadarzała się:( Kupiłam więc ramkę u fotografa, odrysowałam na kartonie format i zamówiłam prawidłowe passe-partout, poczekałam, przyszło, poleżało sobie i ........ wreszcie zmobilizowałam się, oprawiłam i już wisi:) 
Oprawiony jest ten obraz w ramę 40x50 cm czyli jest spory. 
Zdjęcie z lampą
 Zdjęcie bez lampy




Kilka detali



Mam jeszcze na sumieniu kilka niezagospodarowanych hafcików ale początek już zrobiony to mam nadzieję, że sprężę się i dalej pójdzie łatwiej:))
Pozdrawiam zaglądających do mnie, dziękuję za zostawione słówko i cieszę się, że jesteście:)

25 komentarzy:

  1. Piękny obrazek. Obraz właściwie, bo z tego co piszesz to jest słusznych rozmiarów. Jest się czym chwalić. Już wisi ?
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszły te obrazki bardzo lubię haft krzyżykowy.W wolnej chwili zapraszam do siebie.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny domek i piękny obrazek jako całość. Bardzo mi się podobają takie obrazki na których wyhaftowany jest domek a Twoim jestem zachwycona. Już sobie wyobrażam iloma kolorami muliny musiałaś haftować ten obrazek i jaką mozolną pracę wykonałaś. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny obraz,tez lubię obrazy haftowane krzyzykowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jak marzenie! Wymagał mnóstwa pracy, ale jaki efekt!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. UUUUUULALALALLLAAAAAAAAAAA bardzo piękny i perfekcyjnie wykonany hafcik!!! Gratuluję oprawy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek prezentuje się cudnie! Prześliczny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Красивая и сложная для вышивания работа, отлично выполнена и оформлена с паспарту!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowny obrazek :) Sama mam kilka nieoprawionych ze względu na ceny ram. Czekam ciągle na lepsze czasy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieło sztuki! Z daleka wygląda jak namalowany, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny obrazek! Tak perfekcyjnie wykonany! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny , śliczne - i wykonanie i widok na nim ;
    nigdy nie miałam weny do haftu krzyżykowego ale podziwiam i doceniam ile "dziubania" kosztuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjawiskowo piękny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej - jaki piękny obraz wyszyłaś! I miałaś rację, że poczekałaś na oprawę - od niej wiele zależy. Teraz obraz wygląda rewelacyjnie!
    Podziwiam, bo na pewno włożyłaś w niego ogrom pracy.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny widok, ale jesteś pracowita!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda jak malowany, przepiękny. Zazdroszczę cierpliwości i podziwiam pięknie wykonane detale i całość. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny obrazek i, masz rację, zasługiwał na piękną oprawę. Z "oprawcą" też mam koszmarne doświadczenia - myślą że to my jesteśmy dla nich, a nie odwrotnie!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafty mnie powalają- śliczności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny obrazek, podziwiam cierpliwość przy takiej pracy (parę lat temu poległam przy próbie haftu). Ładna oprawa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest po prostu piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny obraz w pięknej oprawie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny obrazek, napracowałaś się, ale jest wspaniały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny! Aż mi szczęka opadła!!!!:)

    OdpowiedzUsuń