Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2019

Zajączki

To już szósty zajączek w zabawie u Teresy Sal wielkanocny 
U mnie dzisiaj będą 2 zajączki - piąty i szósty.
Niestety w poprzednim miesiącu zapomniałam opublikować piątego zajączka do dwudziestego
i teraz nadrabiam moje gapiostwo:)
A oto koledzy:)


I jeszcze wyhaftowana sówka - zestaw ten otrzymałam od Teresy za udział w Salu zajączkowym.

Teresko bardzo dziękuję za upominek:)


Obrazek ten trafił do wnusi, bo bardzo lubi sowy:)
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Ślę pozdrowionka:)

20 komentarzy:

  1. Namnożyło się tych zajączków :)). Co jeden to piękniejszy. Śliczny upominek, wnusia na pewno się ucieszy. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączki urocze! Będą piękną ozdobą na Wielkanoc.
    A radość Wnusi obdarowanej sówką to najpiękniejsza nagroda za Twoją pracę.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Irenko:) Podziwiam zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe i zajączki, i sówka od Tereni. Piękności! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zajączki :-)
    A obrazek z sówką - słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki są słodkie, a sówka też przypadła mi do gustu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie śliczne zajączki i nieważne czy piąty, czy szósty, czy dziewiąty, są piękne :-) Sowa, mądra głowa i pięknie się prezentuje :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze hafciki, ta sówka wygląda jak żywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten sal zajączkowy a sówka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ uroczy ten zajączek,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajączki milusie, a sowa urocza. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace. Jestem pod urokiem sowy. Serdecznie pozdrawiam😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te zajączki, takie kolorowe, a sówka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zajaczki i sówka śliczna:) Ja niestety zawaliłam z sierpniowm.Może we wrześniu nadgonię.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zajączki:-) Moja wnusia też kocha sowy ale jeszcze nie ma ode mnie haftu- czas pomyslec o tym. Sowa piękna

    OdpowiedzUsuń