Obserwatorzy

piątek, 20 września 2019

Zajączek i niespodzianka

Hania na swoim blogu Rękodzieło Hanulka ogłosiła łapanie licznika i ... złapałam okrągłe 600 000:)
 Zobaczcie jakie pięknie upominki otrzymałam w nagrodę - igielnik, karteczkę i muliny DMC.
Kolory mulinek, na prośbę Hani, podałam sama, ponieważ takich mi brakowało albo były na ukończeniu - to przez hafciki na Boże Narodzenie:)


Śliczny igielnik z naparstkiem - miałam w planach wyszyć go sobie, bo bardzo mi się podoba - telepatia?

Przepiękna haftowana, moja osobista karteczka z inicjałem:)

 Haniu, jeszcze raz serdecznie dziękuję za te piękności:)

Hania przygotowała 2 upominki, bo dwie osoby złapały licznik z identyczną liczbą. Z tego co czasami czytam to zdarza się, że kilka a nawet 10 osób złapie ten sam licznik.
 Dlatego mam pytanie do wytrawnych i biegłych informatyków - jak to możliwe, bo mnie trochę
dziwi taka sytuacja?


**********************************************************************************************************

I jeszcze hafcik Sal-owy.
To już przedostatni etap zabawy u Teresy.
Mój siódmy zajączek wiezie pisanki - a właściwie, sądząc po torebce, to zajączkowa:)


Pozdrawiam cieplutko:)

14 komentarzy:

  1. Piękna nagroda :) Zajączek przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ,zostałaś pięknie obdarowana.Igielnik i karteczka przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty dostałaś - gratuluję :)
    Pani zajączkowa śliczna - u mnie będzie w październiku
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, a zajączek przeuroczy. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten zajączek,piękna kolekcja.Prezent jest niesamowity,pieknie wyhaftowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające upominki otrzymałaś :-)
    Fajny zajączek :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci się poszczęściło, gratuluję :) upominki super, a Twój zajączek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko, cudowne prezenty otrzymałaś. Hafciki na nich są przepiękne.
    Zajączek śliczny. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała nagroda, zajączek uroczy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała nagroda, trudno powiedzieć co piękniejsze a Twój króliczek cudny

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenty. Igielnik cudny:) Zającowa z taczkami to prawdziwa miss haftu:)Te rzęsy i błękit oczu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezenty, ten igielnik mnie oczarował. Zajączek przeuroczy jest! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty a zajączek uroczy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Irenko wspaniałe prezenty :)) Igielnik jest przecudowny!:) Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń