Obserwatorzy

piątek, 11 października 2019

Bawełniane siatki

Wszyscy robią siatki, robię i ja:)
W ubiegłym roku zrobiłam trzy:
- bardzo pojemną dla córki


- dwie prawie jednakowe dla wnusi
 

W tym roku zebrałam resztki bawełny Sonata i udziergałam kolejne 7 siatek



Ta jest z kwadratów babuni, kolorowa z resztek nici i wyszła z jednej strony inna a z drugiej inna

*************************************************************************************************************

Kiedyś pokazywałam kwadraty, z których miał powstać pled dla córki. Zrobiłam go częściowo i poszedł sobie leżakować:( W tym roku wróciłam do niego i mam zamiar skończyć jak najszybciej. Dlatego pokazuję ile go jest aby zmobilizować się do robienia kolejnych elementów:)
Kwadratów mam jeszcze na 2 rzędy, łączę je po skosie aby mieć jak najmniej nitek do chowania:)


A tutaj zdjęcie z kolorami zbliżonymi do rzeczywistych

*****************************************************************************************************
I jeszcze o grzybach, które może i u nas się pokażą:)
Na dzisiejszym porannym spacerze znaleźliśmy tyle

A na popołudniowym już tyle:)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Miłego weekendu życzę i pozdrawiam:)


25 komentarzy:

  1. WOW! Torby rewelacyjne! Wspaniały pomysł na ekologiczne torby wykorzystane , bo i resztko włóczki wykorzystane i eleganckie torby wielokrotnego użycia zrobione.
    Kibicuję kocykowi, na pewno będzie śliczniutki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Siatki przesliczne a pledy to kocham, śliczny będzie. Udanego grzybobrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne siatki! Kocyk będzie obłędny... mam słabość do kocyków...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ te siatki są cudne! Pled też się zapowiada rewelacyjnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siatki świetne, miło z takimi na zakupy się wybrać. Pled zapewne będzie milusi, doskonały na chłodne jesienno-zimowe wieczory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Siatki rewelacyjne - z taką siatką to przyjemnie iść na zakupy.
    Pled już wygląda pięknie - trzymam kciuki za dokończenie.
    Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i bardzo praktyczne siatki! A grzyby piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne i zawsze przydatne siatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są Twoje siatki! Ja od dawna marzę o takiej ale jakoś nie mogę zabrac się za dzierganie. Uwielbism torby eko :)).Trzymam kciuki za pled!:)) Uściski posyłam Irenko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne siateczki i różne wzory . Zainspirowałaś mnie , muszę i ja spróbować wydziergać. Życzę powodzenia w pracy nad pledem. U mnie też czasami jakaś praca leżakuje i czeka na chęci. U nas w tym roku zatrzęsienie grzybów , nie pamiętam nawet takiego sezonu . Miłej niedzieli Irenko 💜💜Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super siatki zrobiłaś, ale wrażenie robi także ich ilość :-) Pozdrawiam serdecznie i owocnego grzybobrania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Siatki są rewelacyjne ale te kwadraty z kocyka robią wrażenie, piękny kocyk będzie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne szydełkowe siatki! Takie eko robią wrażenie. Są w pewien sposób niepowtarzalne.
    Twój kocyk zapowiada się bardzo interesująco, Irenko. Podziwiam tak duże projekty!
    Pozdrawiam i udanych kolejnych zbiorów grzybkowych życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne siatki, zmieści się w nich sporo zakupów. Kiedy tak czytam o chowaniu nitek w pledzie, to aż mi się chce płakać. Ja też zrobiłam kocyk, ale nie pomyślałam o tym, żeby od razu łączyć elementy i mam teraz mega nitkolandię. Myślałam, że pochowam je raz dwa, ale nic z tego. To trwa i trwa. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super siatki , najbardziej mi się podobają te z ananasami. Kocyk ślicznie się zapowiada -warto skończyć. Trzymam kciuki. Podziwiam tez zbiór grzybów

    OdpowiedzUsuń
  16. Irenko siatki są genialne !!! Zwłaszcza te z ananaskami. Ubolewam nad faktem braku czasu bo tyle bym chciała zrobić, tyle mam pomysłów i inspiracji i zerowy zapas czasu :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za wspaniałe siatki:) A ten kocyk zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponująca kolekcja siatek 👍 i praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, żeby pled nie trafił znowu do szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te siatki, też mi się taka marzy.
    Zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobiłam sobie jakoś latem taką jedną siatkę, ale miałam trochę mało włoczki, więc nie za wielka jest.Twoje są bardzo ładne i pled też ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i co tu bardziej podziwiać?;) Coraz częściej na blogach widuję siatki, może w końcu i ja się skuszę, ale na pewno nie będzie to taki hurcik jak u Ciebie;) Wszystkie są piękne i praktyczne. Pled zapowiada się wspaniale, trzymam kciuki. Sama też miałam w planach, ale jak na razie zatrzymałam się na 10 kwadratach;) Swoją drogą to mam coraz więcej takich leżakujących prac;)
    Pozdrawiam Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te siatki to rewelacja. Prawdziwa ozdoba,a nie torba zakupowa traktowane na ogół po macoszemu.

    OdpowiedzUsuń