Obserwatorzy

niedziela, 8 grudnia 2019

Różności

Dzisiaj będzie troszkę długo, ponieważ chcę nadrobić część zaległości w publikowaniu.

Kotki dla mojej wnusi Kornelki - haft zobaczyła, zachwyciła się i  ... babcia wyszyła.
Ramka z zapasów jak gdyby czekała na te kotki:)


***********************************************************************************
Siatki - robione w wakacje, zużyłam swoje zapasy nici typu koral ale grubsze.
Bardzo poręczne (mieszczą się w kieszeni) i pojemne (robione tylko łańcuszkiem).
Do zdjęcia nie wszystkie załapały się, bo część już rozdana.

Tutaj pokazuję jakie mają formy.

******************************************************************************
Od Boni przyleciał do mnie śliczny bieżnik ze złotym obramowaniem i karteczka z Krakowa:)
Jest on nagrodą za to,że wskazałam pomyłkę przy robieniu takiego bieżnika - ale nie tego:)
Bożenko serdecznie dziękuję za prezent - bardzo mnie cieszy:)


*****************************************************************************
Oj, dawno nie pisałam co przeczytałam - dalej pozycje Joanny Jax.


Pierwszą książkę tej autorki dostałam w prezencie, drugą kupiłam sobie na poczcie. Zainteresowała mnie tematyka ludzkich losów w czasie wojny i kolejne już w pakiecie dotarły do mnie przesyłką z księgarni internetowej. Miałam pieniążki z prezentu przeznaczone na inny cel ale wydałam na książki:)  Kolejne w drodze:)
Aby nie wstawiać zdjęć poszczególnych książek wstawiam tylko grzbiety razem a opis już jest dla poszczególnych tytułów.







Pozdrawiam serdecznie:)

19 komentarzy:

  1. Kotki rewelacyjne, wcale nie dziwi mnie, że wnuczka się nimi zachwyciła.
    Siatki też mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koty i super torby! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne hafciki.Siateczki na czasie. Ja także otrzymałam taki cudowny bieżnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, długo szukałam takiej siateczki, a tu u Ciebie cała produkcja. Są bardzo wytrzymałe i lepsze niż foliówki. Też lubię książki o takiej tematyce, muszę odwiedzić moją bibliotekę. Może będę miała szczęści i je znajdę, bo sama książek już nie kupuję. Skończyło się miejsce na półkach, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kotki, siatki bardzo praktyczne. Mam i ja ochotę taką udziergać. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny obrazek! Wnusia ma dobrze z taką babcią;) Siatki wspaniałe!
    Wszystkie te książki J.Jax czytałam, na pewno i Tobie się spodobają. Na szczęście mam u siebie dobrze zaopatrzoną bibliotekę i nie muszę kupować;)
    Miłego dnia Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, siateczki eko - te są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam takie siatki z dzieciństwa, choć nie były tak ładne jak Twoje. "Kocie love" bardzo, bardzo ładne, super. Obiecywałam sobie, że do świąt skończę książkę którą w tej chwili czytam i po kolejne pójdę po nowym roku. Jak znam życie i siebie........to pewnie coś znowu przytargam do czytania. Spisałam tytuły, będę szukać. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kocie hafciki :-) Siatki są zachwycające!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft z kotkami mnie zachwycił, a jak pięknie prezentuje się w takiej ramce. Rewelacja! Siateczki super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft z kotami cudny:))na taką siatkę sama mam ochotę,ale chwilowo brak czasu:)))a książki o wojnie-podziwiam za wytrwałość,ostatnio przeczytałam ich trochę i tyle w nich okrucieństwa,że ostatniej książki o czasach po wojnie i bandach UPA po prostu nie dałam rady czytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kocie hafty!!! I świetnie oprawione. Czego się nie robi dla kochanych wnucząt...
    Siatki Irenko bardzo praktyczne, warto takie mieć w swoich zasobach. Podziwiam czytelnictwo i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten hafcik i pięknie oprawiony. Siatki super , ciagle się przymierzam do zrobienia podobnych ale na razie tylko dalekie plany. Podziwiam biblioteczkę i bardzo się cieszę, ze bieżnik się podoba. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te kotki :) Bardzo mi się podobają:) I bardzo mi się podobaja Twoje siatki. Ja ostatnio namiętnie siatki w rossmanie kupuje, bo małe poręczne i do torebki mogę schować...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft w takiej oprawie pięknie się prezentuje, siateczki bardzo praktyczne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft z kotkami super, pięknie się prezentuje w takiej oprawie :D. Fajne siatki, nie dość, że ładne to jeszcze jakie praktyczne :D. Śliczny prezent i biblioteczka :D. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń