Obserwatorzy

piątek, 28 lutego 2020

Podkładki pod kubki cd

W lutym dalej robiłam serwetki pod kubki dla Pań chorych onkologicznie na Dzień Kobiet.
O akcji pisałam tutaj.

I tak powstało 19 podkładek z jednego wzoru

Kolejny wzór i kolejne 32 serwetki

I jeszcze 17 sztuk różnymi wzorami

 

Na koniec kolaż wszystkich, które wysłałam na akcję a uzbierało się 143 szt.

Te kolejne już serwetki z resztek zgłaszam do wyzwania u Anki Resztki, ścinki i recykling.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam serdecznie:)

22 komentarze:

  1. Cudowne podkładki i wielkie serducho!
    Teraz dziergam dla Onkodzieciaków, ale następnym razem może i ja się przyłączę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko jesteś niesamowita . Masz wielkie serce. Podziwiam bardzo przede wszystkim za ilość. Ja już przy trzecje takiej samej się zniechęcam . Piękne są i na pewno sprawią wiele radości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chylę czoła Irenko. Nikt nie zrobił tak dużo podkładek, jak Ty na tę akcję. Na dodatek wszystkie są śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita i wielki pracuś z Ciebie!
    Chylę czoła. :)
    Piękne podkładki - dadzą mnóstwo radości. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szacun. Jesteś Wielka
    143 sztuki
    Niesamowite.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! 143 sztuki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko, ilość niesamowita :) A wszystkie fajne i kolorowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale wydziergałaś! Masz wielkie serduszko Irenko.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, jakie kolorowe, ten pierwszy wzór podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko wspaniałe podkładki a ilość jest imponująca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podkładki a ile resztek pewnie udało Ci się wyrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inicjatywa :).

    Zrobiłaś śliczne podkładki, te cieniowane są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cel wspaniały, podkładki śliczne. Kawał dobrej roboty........i pięknej. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podkładeczki na szczytny cel.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, piękności i wielkie Twoje serce😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Irenko, gratuluję wytrwałości i podziwiam Twoje serce otwarte na innych w potrzebie!!!
    Uściski przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilość oszałamiająca a i cel bardzo szczytny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz ogromne serducho! Śliczne podkładki ;)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama próbowałam takie zrobić, bo okazało się, że nie mam podkładek w domu. Moje pierwsze wyszły bardzo koślawo, ale trzecia wygląda już całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  21. A mogłabym ja poprosić o taki pakuneczek na swoją działalność charytatywną. Tez dla kobiet po i walczących z nowotworem. Pani Ireno ... no córce 😁 się nie odmawia.
    Piękna inicjatywa, jestem dumna, że mam taką matkę chrzestną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zrobię tylko potrzebuję trochę czasu :)Szczegóły uzgodnimy:)

      Usuń