Obserwatorzy

piątek, 12 marca 2021

Koronkowa pandemia - 2

 Już druga odsłona zabawy, którą zorganizowały Ania, Justynka i Ola .


 Obrobiłam na biało 2 akrylowe kule o średnicy 6 cm. W ubiegłym roku robiłam takie ubranka dla bombek kolorowymi błyszczącymi nićmi. Dwie pozostały i teraz dostały białe ubranka. Wzorki to moje wymysły:)

Zrobiłam jeszcze kilka gwiazdek choinkowych różnymi wzorkami z internetu.

I wszystkie moje dzierganki razem.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Trzymajcie się zdrowo:)



11 komentarzy:

  1. Same slicznosci.Moge oglądać cały rok.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace. Gwiazdki mnie urzekły. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombeczki i gwiazdki. Z bombek urzekła mnie ta robiona techniką brugijską.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu Irenko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko cieszy mnie niezmiernie że nadal jesteś z nami . Spory udzierg jak na na jeden miesiąc i jakie piękne to bombki i śnieżynki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby choinkowe. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyciągający uwagę śnieżny wysyp u Ciebie:))
    Ciekawe wzorki i super wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne fantastyczne ozdoby :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudeńka, urzekły mnie bombki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ozdoby i gwiazdki i bombki.

    OdpowiedzUsuń