Obserwatorzy

niedziela, 13 czerwca 2021

Koronkowa pandemia - 5

  I kolejna odsłona zabawy, którą zorganizowały Ania, Justynka i Ola .

 Tym razem obrobiłam kulę akrylową o średnicy 12 cm i prezentuje się tak

 
Dorobiłam jeszcze kolejne śnieżynki inspirowane wzorami VitaGul
 
I wspólna fotka do żabki
********************************************************************************
I na koniec rododendron kwitnący przy naszym tarasie


 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Życzę udanego tygodnia i pozdrawiam cieplutko:)

9 komentarzy:

  1. Kolejne piękne śnieżynki i śliczna bombka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ozdoby choinkowe! A rododendron wprost bajkowo kwinie!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki! Rododendron zachwyca..ślicznie obrzucił się kwieciem! Ile ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około dwudziestu - jest już dosyć duży:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Irenko ale cuda u Ciebie powstały. Uwielbiam motyw ananasa i słupki reliefowe. Piękne prace u Ciebie powstały.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności wykonałaś i śliczny rododendron masz. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :)
    rododendron zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cykl koronkowa pandemia bardzo mi się podoba. Białe śnieżynki są takie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko gwiazdki przecudne coś wspaniałego, ja coś żle chyba łapałam za nitkę :)
    ojej i rh wspaniały u mnie w okolicy coś przeszło i kwiatków niewiele było :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń