Obserwatorzy

wtorek, 8 listopada 2022

Jesienne klimaty

Witam cieplutko po bardzo długiej przerwie.

Próbowałam już kilka razy coś napisać ale jakoś nie po drodze mi z tymi blogowymi zmianami i nie bardzo odnajduję się tutaj ponownie. Spróbuję ... może powoli coś z tego wyjdzie.
 
Chciałam chociaż jako pamiątkę wrzucić kilka zdjęć z tegorocznej jesieni. 
Takie kolory były w ogrodzie moich sąsiadów czyli mojej córki:)
Przepięknie przebarwiający się tulipanowiec


Las jesienią


 
Jak co roku jesienne spacery po pobliskim lesie obfitują zbiorem grzybów.
Tutaj kilka fotek z wczorajszego i dzisiejszego spaceru, bo jeszcze można trafić na podgrzybki.







W tym roku tylko suszyliśmy grzyby - takie do słoików i takie nawlekane w całości na nitkę do powieszenia w kuchni jako dekoracja.

Tutaj słoik suszonych podgrzybków - 6 litrów a mamy jeszcze kilka jednolitrowych.


A tak dzikie gołębie dopominają się już o dokarmianie - siadają sobie gromadnie na huśtawce przed tarasem u córki

A tak ładnie i grzecznie osiołki córki czekają na marchewkę:)

Cały czas coś tam robię i mam nadzieję niedługo pojawić się z robótkami.

Mam jeszcze pytanie - jak mogę na pasku bocznym dodać nowy blog aby przy aktualizacji pojawiał się z ostatnim wpisem?

Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Witam Cie z radością, cieszę się że wróciłaś i chcesz blogować.Fotki przesliczne, uwielbiam zdjęcia z grzybami, osiolki cudowne.Narobilo się na blogach ,ja sama się gubię, mam nadzieję że zgłosi się osoba co Ci pomoże.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wróciłaś :) Zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się, że wracasz po przerwie. :)
    Na pewno sobie poradzisz i powoli wkręcisz się na nowo w blogowanie.
    Napiszę Ci na maila i wyjaśnią jak postępować z dodawaniem do zakładek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne osiołki, piękne kolory!
    "Mam jeszcze pytanie - jak mogę na pasku bocznym dodać nowy blog aby przy aktualizacji pojawiał się z ostatnim wpisem?"
    Trzeba wejśc w stronę ustawień, potem klikasz w "układ", a potem edytujesz sam "gadżet". Strasznie to upierdliwe, bo trzeba listę blogów w owym gadżecie przewinąć do samiutkiego końca, dopiero potem dodać linka i zapisać.
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że wróciłaś, choć takie powroty po długiej przerwie są trudne. Zmiany szybko ogarniesz wierzę w Ciebie. Widzę że są już chętne osoby do pomocy to nie będę się wtykać, ale gdybyś miała problem to dzwoń chętnie pomogę ( 697-362-062) nie lubię pisać wolę gadać !!
    Zazdroszczę takiej ilości grzybów, ale jak się mieszka blisko lasu to zawsze można do niego wyskoczyć. Fotki jesienne świetne, lubię takie klimaty. Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta jesień u Ciebie, ale mnie najbardziej zauroczyły te osiołki, są przeurocze. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś. Piękna jesień na Twoich zdjęciach. Podgrzybki, że chciałoby się zerwać.
    Śliczne osiołki. Zazdroszczę, że córkę masz tak blisko.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj po przerwie. Miło , że jesteś. Piękne jesienne fotki , a osiołki cudowne. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień w tym roku mamy piękną :).

    Ale super, masz po sąsiedzku osiołki :).

    Też mam w tym roku sporo suszonych i mrożonych grzybów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne fotki :) Fajnie że znów jesteś :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz już coraz bliżej tej jesieni niestety, a ja jeszcze się latem nie nacieszyłem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne grzybki! Aż mi się zamarzyło skoczyć na grzybki!

    OdpowiedzUsuń