Obserwatorzy

poniedziałek, 13 lipca 2015

Logo FCB (26/2015)

Dla małego fana piłki nożnej czyli mojego wnusia Konrada.Wzór kupiłam sms-em tylko już nie pamiętam na jakiej stronce i wyszyłam już wcześniej a teraz doczekał się swojego miejsca na blogu.
Rozmiar obrazka 130x131 krzyżyków, haftowałam nićmi Anchor na kanwie 14, kolor czarny 3 nitkami muliny (aby nie było prześwitów) a pozostałe 2 nitkami. Oprawiony jest w ramkę 30x30 cm, kupioną w Ikei.

 i bez szybki

szczegóły

A wszystko zaczęło się jak jeszcze wnusio był mały:) Byliśmy na wycieczce w Hiszpanii i na stadionie FCB dziadek kupił Konradowi w prezencie piłkę:)


I kolejne liliowce, które już zakwitły





To jeszcze nie koniec naszych liliowców, już trochę jeszcze innych kwitnie albo zakwitną - oczywiście pokażę naszą całą kolekcję:)

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Pięknie i z wielką starannością wyszyty każdy krzyżyk, logo wygląda idealnie:)pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i jaki prezent wspaniały dla wnusia! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj ta Barca - mój syn do dzisiaj mi wypomina że nie zrobiłam mu swetra z logo Barcy - super liliowce mam tylko żółty i pomarańczowy ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent dla kibica:) A kolekcja liliowców prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek dokładnie i równiutko wyszyty, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, proszę :) A mój syn w sobotę był na stadionie Realu Madryt :)
    Piękne logo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek dla wnuka, jak w reklamie...bezcenny :)
    Liliowce piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko, herb Barcy, to mistrzostwo świata. Już sobie wyobrażam tę radość wnuczka :) Do tego pięknie wyszyty. Naprawdę robi wrażenie :)
    Liliowce bardzo lubię, tez mam kilka rodzajów. To wspaniałe kwiaty na każde stanowisko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konrad szczęśliwy;) Irenko, zrobiłaś mu piękny prezent!
    Liliowce śliczne, szczególnie ten z falbanką:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny prezent.Zachwycam się liliowcami są cudne.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent dla wnuka,taka babcia to skarb :)
    Liliowce zachwycają kolorami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnuczek na pewno jest zachwycony. Haft i liliowce cudne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny haft, nawet mój W. docenił wykonanie (wzoru docenić nie mógł, bo jest kibicem przeciwnej drużyny;)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochasz te swoje wnuczęta, oj kochasz. Piękny haft. Twoje krzyżyki są niezwykle starannie wykonane-podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń