Obserwatorzy

piątek, 24 lipca 2015

Serwetki - zielone podkładki (28/2015)

Już od dłuższego czasu nie mogę haftować, więc postanowiłam powyrabiać trochę resztek nici i wyszydełkować małe serwetki. A kordonków i bawełny różnego rodzaju trochę nazbierało się. Takie małe formy mogą służyć  albo jako serweteczki albo jako podkładki na przykład pod kubeczki.

Dzisiaj pierwsze - średnica 14 cm, kordonek Maxi, szydełko 1,5 .

Tutaj kolor bardziej realny


I trochę  już tradycyjnie - kolejne jeszcze inne liliowce






Mam jeszcze kilka prac do zaprezentowania i mam nadzieję, że niedługo doczekają się swojego miejsca na blogu:)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

21 komentarzy:

  1. Piękny wzór na podkładki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te podkładki, bardzo ładny wzór:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczniutkie i serwetki i liliowce:-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko, wzór serwetek bardzo mi się podoba, oczywiście wykonanie też :))) Ja już widzę w wyobraźni duzy obrus z elementów tych serweteczek ;)
    Liliowce cudowne, zwłaszcza ten pomarańczowy pełny mnie zachwycił :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzorek serwetek i ślicznie je wykonałaś. Liliowce mam takie same, choć z ciemnymi nie jestem pewna, moze minimalnie różnią sie kształtem płatków.
    Moje napięte plany na dziś zepsuła burza:(
    Miłego dnia Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zielony kolorek , piękny wzór:) podkładki wyszły perfekcyjnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich małych serwetek nigdy dość :) Bardzo podoba mi się ich wzór, a wykonanie oczywiście perfekcyjne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne podkładeczki, wzór, kolor i wykonanie:)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Efektowny komplecik serwetek zrobiłaś Irenko, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serweteczki - podkubeczki.
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle piękne. Podziwiam i powzdycham och i ach Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serwetki,zawsze się przydadzą i fajny sposób na wykorzystanie resztek nici :)
    Liliowce zachwycają barwą kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i bardzo delikatne. Moje podkładki są zazwyczaj z włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wzór :) Ostatnio zaprzyjaźniłam się z szydełkiem, to może uda mi się kiedyś wymodzić jakąś serwetkę :)
    U mnie liliowce już przekwitły, teraz królują dalie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są te serwetki :) Ja w ogóle uwielbiam takie prace, zawsze pięknie się prezentują na stoliku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne małe serweteczki!!! Piękny wzorek i kolorek!!! Liliowce prześliczne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serwetki :-) Śliczny kolor i wspaniały wzór.
    Kwiaty cudne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Красивые салфетки замечательный цвет ниток и узор! Лилии великолепные!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie pozostały tylko 2 krzaki. Odkochałam się w liliowcach. Teraz kocham się w hortensjach i lawendzie. Niestety moje serce /czytaj ogród/, nie mieści tylu roślin.
    Serweteczki piękne, nadal się w nich kocham :)
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful doily set!
    Beautiful flowers!
    Greetings.:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie podkładki i piękne kwiaty :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń