Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2019

Czapki i szalik

Wydrutowałam dla wnusi czapkę i szalik-komin. Od kiedy zrobiłam wnuczętom szaliki złączone na końcach to nie chcą już nawet słyszeć o normalnych:)
Włóczka Tango dosyć gruba i wielokolorowa, weszło równo 3 motki po 10 dkg. 
Czapka robiona jest ściegiem francuskim w poprzek, rzędami skróconymi czy jak kto woli wydłużonymi:)
 Jest długa więc można ją nosić jako "krasnalkę" albo wywiniętą.

Zdjęć kilka, ponieważ czapka z każdej strony jest inna:)



A jesienią, także dla wnusi, zrobiłam czapkę tym samym wzorem tylko z 2 cienkich nitek - jedna biała a druga kolorowa.
 *****************************************************************************************
I jeszcze przeczytane w styczniu - razem 957 stron.
Dalsze życie Marianny po śmierci siostry - kontynuacja "Lilki"


Książka, którą przyniósł mi Mikołaj i już wiem, że kupię i przeczytam następny tom tzn Piętno von Becków. Pewnie i inne książki tej autorki.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad w postaci komentarzy:)
Ślę pozdrowionka:)



21 komentarzy:

  1. Piękne udziergi:) Ważne, że wnusia chce nosić robione przez Ciebie czapy:)
    Pozdrawiam Irenko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolorowe czapki i kominy ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory. Mój syn nie lubi takich czapek, za to mąż nie chce słyszeć o innej
    Nie znam tej autorki drugiej książki, ale poszukam, może i mnie się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten tęczowy komplet, Irenko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Замечательные шапки! Очень понравился радужный набор. Яркий и веселый)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorowy komplecik.U mnie też czapa krasnalka ostatnio zeszła z drutów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne komplety , oryginalne . Kalicińską bardzo lubię czytać. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne czapki :) A "Dziedzictwo von Becków' też czytałam, dobre.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super komplet! Czapa podoba mi się wyjątkowo, to pewnie dlatego, że robiona w poprzek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace są prześliczne! Wydziergane na medal! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny komplet, ta druga czapka też fajna. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają Twoje czapeczki Irenko, głównie dlatego,że są normalne, a nie jakieś koty, czy misie.Kominy są wygodniejsze dla dzieci niż długie szaliki, które łatwo się gubią.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kompleciki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe Twoje drutowe udziergi! Bardzo lubię takie prace. Może wkrótce i moja wnusia zechce takie nosić. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka i komin-szalik bardzo mi się podobają - zestaw kolorystyczny jest taki optymistyczny. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam obie części i bardzo mi się podobały. Tęczowy komplecik rewelacyjny!
    Buziaczki Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie zestawy czapki i szalika to ja również bardzo lubię nosić. Jednak jeśli chodzi o moje dzieci to w tegoroczne lato zachwalają sobie nowe kapelusze dziecięce https://hatfactory.pl/58-kapelusze-dzieciece-letnie więc jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń