Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2019

Słoiczki na Choinkę 2019 - 01

Niestety w ubiegłym roku wypadłam z zabawy Choinka 2018, dlatego w tym chciałabym chociaż trochę to nadrobić i kontynuuję zabawę Choinka 2019


Mam do obdarowania kilkoro dzieci, więc na pierwszy rzut poszły słoiczki jako zawieszki choinkowe. Dwa już są ale będą kolejne, ponieważ podobają się a wyszywa się je bardzo przyjemnie (no może poza kreskowaniem, bo na plastikowej kanwie trudno wbijać igłę w środek krzyżyka).
Haftowałam na plastikowej kanwie, muliną DMC i mają rozmiar 5 na 8,5 cm.


Na tych wzorkach szczególnie widać co dają kreski. Oto zdjęcia hafcików, na których są tylko krzyżyki.

Pozdrawiam serdecznie:)

24 komentarze:

  1. Śliczne słoiczki :) Też mam w planach je wyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle urocze dekoracje! I bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się cudnie! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze sloiczki, pomysłowe. Miłego dnia Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słoiczki, Irenko!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zawieszki:)
    Pozdrawiam Irenko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczki bardzo mi się podobają.
    Sama miałam na nie ochotę, ale pewnie jeszcze nie teraz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Miłego wyszywania następnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko, bardzo pomysłowe słoiczki i masz rację, z obszyciami nabierają uroku :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo..widzę Irenko,że śliczne zawieszki wyczarowałaś,bardzo mi się podobają.Pozdrawiam:)A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słoiczki.Z konturami oczywiście lepiej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyszyłaś słoiczki! Trzymam kciuki za następne. Zgadzam się chyba ze wszystkimi, że kreseczki ciemne dodają uroku i wyrazistości całej pracy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne są te słoiczki.
    A na banerze Twojego bloga zauważyłam piękną "czarną damę" :) i śliczną serwetkę, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zawieszki,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoiczki będą cudowną ozdobą choinki!
    Bardzo mi się podobają :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne słoiczki :) Zrobiłabym sobie z takiego zakładkę :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się te słoiczki prezentują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń