Obserwatorzy

środa, 5 maja 2021

...

 Kilka dni przed majówką, po raz pierwszy w tym roku, odwiedziłam nasze miasto powiatowe. Udało mi się kupić na wyprzedaży ostatnie 18 jajek akrylowych (8 cm) po 1.25 zł.

I moja choinkowa koronkowa pandemia zahaczyła o ...  pisanki wielkanocne:)

Obrobiłam szydełkiem te formy wykorzystując resztki kordonków. Jakoś wyrabiam te nitki kolorowe i nie mogę ich wykończyć - robiłam już zakładki i płaskie jajeczka i pokazywałam je tutaj

Każde jajko ma inne ubranko zarówno kolorystycznie jak i wzorek na każdym jest inny, bo robiłam co mi akurat przyszło do głowy :)

Tak prezentują się wszystkie razem


A tak po kilka





 A tutaj już wskoczyły do pudełka i czekają grzecznie na rozdanie:)

Pozdrawiam serdecznie :)



11 komentarzy:

  1. Piękne ubranka na pisanki, radośnie kolorowe!
    Bardzo trudno wyrobić takie resztki, wiem to z własnego doświadczenia ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny nabytek.Jajka wyszły przepięknie.Resztkowe najładniejsze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna produkcja pisaneczek.. ładne kolorowe i wyjątkowe jajeczka:) Pozdrawiam serdecznie.






    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ubrałaś te jajeczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wysyp szydełkowych "pisanek:. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne! Serdeczności Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubranka dla jajeczek, dużo ciekawych wzorków.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ubrałaś te akrylowe jajka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie je ubrałaś. Prezentują się wspaniale. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudna kolekcja, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń